Aventuri, Acțiune, Thriller (France, Iceland, United Kingdom, United States of America)

John Glen, Martin Theo Krieger

Martin Theo Krieger

Eon Productions

24 Mai 1985

26 Octombrie 2021

<p align="justify"><strong>A View to a Kill,</strong> il gaseste pe renumitul agent secret 007, James Bond, confruntandu-se cu un nou adversar de temut, pe nume Max Zorin. Acesta este un mare om de afaceri international, iar intentiile lui sunt de a pompa in San Andreas apa din mare si sa provoace un cutremur de pamant care ar distruge Silicon Valley, putand astfel sa puna stapanire pe intreaga lume. Ca sa-si duca la indeplinire planul, Zorin este ajutat de atragatoarea May Day. Dar pentru o situatie de criza ca aceasta, este nevoie de agentul secret al Maiestatii sale. Lui Bond i se aduce la cunostinta ca are la dispozitie doar 36 de ore ca sa-i dea peste cap planul lui Zorin. 007 se aliaza cu frumoasa Stacey Sutton, de profesie geolog, care, din motive numai de ea cunoscute, vrea sa-i suceasca mintile. Momentele de suspans, aventurile si infruntarile sunt sarea si piperul acestui film, in care Bond, inainte de a-l opri pe acest maniac, trebuie sa se dueleze cu May Day, si doar cu ajutorul frumoasei Stacey, Bond va reusi sa ii dejoace planurile lui Zorin. Totul culmineaza intr-un duel pe culmile cele mai inalte ale Podului Golden Gate. </p>

08.09.2018

In toamna acestui an, cum probabil foarte multa lume stie, SPECTRE v-a avea premiera pe marile ecrane. Foarte entuziasmat in privinta acestui mult asteptat proiect si pur si simplu numar zilele pana la vizionarea acestuia. Insa pana atunci mai este ceva timp si pot doar sa ma multumesc cu unul din clasicele filme Bond. A View To A Kill mi s-a parut un film decent, cu o poveste interesanta in prima jumatate dar in a doua parte putin plictisitoare. Aceste filme au farmecul lor aprte insa sunt la ani lumina de noile filme produse. Insa le privesc cu o oarecare nostalgie datorita faptului ca de mic copil eram un fan Bond si nu ratam nici un film cand aveam ocazia sa-l pot urmarii la tv. Nu sunt foarte multe de spus despre A View To A Kill si doar daca esti un fan al acestui erou cred ca merita o vizionare. Unele aspecte sunt pozitive insa in rest nimic deosebit. De remarcat in rol negativ Christopher Walken si pe frumusica Tanya Roberts ( That 70's Show).

0 1

andystarx

08.09.2018