A Walk in the Woods

Aventuri, Comedie, Dramă (United States of America)

Ken Kwapis

Wildwood Enterprises, Route One Films

2 Septembrie 2015

28 Octombrie 2021

<p>Bill Bryson și-a petrecut douăzeci de ani în Anglia, dar el este american. Când revine în SUA își dă seama că se simte străin așa că îi vine ideea să se reconecteze la pământul natal făcând alpinism în Munții Apalași împreună cu cel mai vechi prieten al său.</p>

Vis-si-realiate

08.09.2018

un film american bazat pe romanul omonim semnat de Bill Bryson. Regia filmului apartine lui Ken Kwapis si în rolurile principale sunt de admirat actorii septuagenari Robert Redford si Nick Nolte. Este o poveste simpla - doi pensionari, prieteni din tinerete, pornesc într-o calatorie peste puterile lor, în Muntii Apalasi. Nu îsi ating telul însa pe parcursul numeroaselor întâmplari, redescopera ce înseamna prietenia si loialitatea. Dialogurile sunt simpatice, jocul actoricesc încântator, peisajele deosebite. Nota mea: 9

5 2

andystarx

08.09.2018

Daca filmul avea un buget mai mare,tinand cont si de faptul ca au jucat 2 actori foarte buni,cred ca putea deveni un succes in box office ! Asa este un film mediocru,dar merita vazut odata pentru iubitorii de natura si drumetii !

1 2

08.09.2018

Un film linistitor, placut, care pe mine m-a convins sa il vizionez datorita urmatoarelor doua motive. In primul rand povestea care este pe placul meu, fiind o persoana care poarta o dragoste uriasa pentru mama natura. Iar prezenta lui Robert Redford de asemenea a contat enorm. A Walk In The Woods are un ritm mai lent, ii lipseste si doza minima de energie in multe momente insa oarecum aceste lipsuri ajuta la starea de spirit a filmului. Regizorul avand astfel timp pentru a prezenta cat mai bine posibil anumite aspecte ale povestii. Asa lent cum e tot nu este plictisitor. Povestea este interesanta prim prisma faptului ca este adevarata insa dezamagit putin mai mult de faptul ca regizorul a neglijat datele cronologice si faptele originale. Insa cand vine vorba de nivelul vizual, Ken Kwapis are un ochi bun. Robert Redford si cu Nick Nolte in prim plan, Emma Thompson cu cateva apariti dragute, de asemenea si Mary Steenburgen. Cei doi protagonisti par la inceput ca nu au nici o chimie insa trepat acest fapt schimba usor drastic A Walk in the Woods este un film ok, potrivit pentru persoanele care se identifica cu natura, se regasesc in natura. Pentru acest debut insosrit de aprilie chiar cred ca acest film merit putina atentie. Eu i-am acodat nota 7 si sper saii acordati o vizionare

0 0