Pretul succesului (1984)

A Woman of Substance

25 Noiembrie 1984

23 Ianuarie 2020

<p align="justify">Regizat de Don Sharp, dupa romanul Barbarei Taylor Bradford (n.in 1933) stralucita autoare engleze si in scenografia celebrului Tom Blomquist , producaror, realizator si scenarist, fimul a fost realizat in 1984 si a obtinut 4 nominalizari la Premiile " Emmy Awards".</p><p align="justify">Emma Harte (Deborah Kerr), la o varsta respectabila, o femeie de succes dar cu un trecut prin de greutati, saracie, iubiri naimartasite sau nefericite, nelinisti , tulburari dar si multe reusite pe plan profesional, detinatorea unui larg mazine de moda in intreaga lume i-si serbeaza ziua de nastere si i-si asteapta copii cu soti / sotii / nepoti, prieteni credinciosi pentru a la prezenta testamentul.</p><p align="justify">Intamplator aude o discutie dintre ei, o discutie in care surprinde adevarata "fata" a copiilor, si realizeaza cat de putin i-a cunoscut, cat de putin a stiut sa-i asculte, ea dedicandu-se toata viata "scaparii de saracie si imbogatirii", iar acum toti nu-i doreu decat mostenire.</p><p align="justify">Acesta este inceputul filmului, cand eroina icepe sa-si reaminteasca ani din copilaria si tineretea sa,(Jenny Seagrove) zbuciumul prin care a trecut pentru a-si dovedi sie si tuturor dusmanilor "puterea succesului", iubirile vietii ei mai mult sau mai putin impartasite sau fericite, si i-si pune intrebarea fireasca "daca a meritat sau nu)si daca pretul succesului pe care trebuie sa-l plateasca merita sau nu.</p><p align="justify">Frumusetea povestii, imaginile deosebie, iubirile,greutatile , bucuriile vietii apar rand pe rand, te tin atent pe tot timpul derularii ecranizarii si sfarsitul merita de vazut, de meditat si de aplicat chiar in viata reala.</p>

24.07.2008

Minunat serial cu adanci profunzimi psihologice, nu-i usor sa-ti cunosti copii care te pot vinde oricand pentru avere,Cum a procedat este deosebit de abil si de admirat! Actrira Jenny Seagrove este de o feminitate sublima ce imana orin toti porii curaj, ambitie si dorinta da invinge. Interpretare stralucita , redia, decorurile il fac un film de neuitat!

5 1

mihaelatb

11.08.2008

este un fel de "O femeie face cariera "avant la lettre .

0 3

RoseofSharon

23.11.2013

A fost reusita aceasta miniserie, care a urmarit eroii timp de mai multe generatii. A fost rolul care a consacrat-o pe Jenny Seagrove. Mi-a placut foarte mult si pe atunci tinarul Liam Neeson, in rolul lui Blackie.

0 0