Acțiune, Dramă, Crimă (Italy, France)

Stefano Sollima, Greg Richardson

Cliff Ruby, Elana Lesser

Cattleya, Babe Films, Rai Cinema

27 Ianuarie 2012

13 Mai 2021

<p class="MsoNormal"><span style="font-family: Tahoma, sans-serif; color: #222222">O privire în interiorul secţiilor de poliţie, din perspectiva a trei veterani din branşă şi a unui tânăr care vor deveni parte din ceva asemănător unei frăţii. Aceştia ajung la concluzia că linia care îi separă pe infractori poate deveni una foarte fină, abia vizibilă sau chiar inexistentă. </span></p><p class="MsoNormal"><span style="font-family: Tahoma, sans-serif; color: #222222">Pelicula se inspiră din cartea ACAB semnată de Carlo Bonini care redă o istorie reală. ACAB este prescurtarea de la "All Cops Are Bastards" ("Toţi poliţiştii sunt corupţi"), slogan care a fost folosit pentru prim dată în Marea Britanie în anii '70 şi care a devenit rapid strigarea universală a mişcărilor de gherilă urbană, atât pe stadioane, cât şi pe străzi. </span></p><p> </p><p class="MsoNormal"><span style="font-family: Tahoma, sans-serif; color: #222222">Cobra, Nero şi Mazinga sunt trei poliţişti cu state vechi. Violenţa în care îşi trăiesc viaţa în fiecare zi reflectă o societate haotică în care ura face legea, iar scopul lor este să restabilească legea, chiar dacă asta înseamnă să recurgă la forţă. În cel mai dificil moment din viaţa lor, cei trei îl întâlnesc pe Adriano, un tânăr poliţist care ajunge în unitatea lor şi urmează să fie instruit. Acesta este momentul în care vor începe marile destăinuiri ale veteranilor, cu informaţii legate de o controversată grevă a poliţiştilor, cu detalii din interior. Ei vor mai povesti şi despre cele mai şocante episoade de violenţă urbană din societatea italiană contemporană.</span></p>

passaris

08.09.2018

sper sa apara cat mai repede la noi .. am inteles ca in italia a aparut in februarie daca cineva la vazut sau stie de unde il pot lua sa imi zica si mie

0 0

valy94

08.09.2018

stie cineva unde gasesc si eu o varianta buna ?

1 2

Adrian87

08.09.2018

E un film bun. E unul dintre putinele filme unde nu exista "aia buni" si "aia rai". Toti sunt rai si toti nu-s rai. Bineinteles in film e prezenta si ideea ca romanii si celelalte natii din Italia le stricam tara si le furam casele si locurile de munca, etc. Poate asta va strica frumusetea filmului pentru unii, dar pe mine unul nu m-a deranjat. Oricum filmul nu incearca sa apere pe nimeni fie ei nationalistii, imigrantii, politistii, huligani, tiganii, hoti, etc. Dupa cum am spus toti sunt rai si toti nu-s rai. Personal mi-a placut mult filmul. Un film excelent.

3 0