Abraham Lincoln: Vampire Hunter

Acțiune, Fantasy, Horror (United States of America)

Timur Bekmambetov

Bazelevs Production, Tim Burton Productions, Abraham Productions, Location Gourmet, 20th Century Fox

20 Iunie 2012

22 Iunie 2012

<p align="justify">Inspirat din romanul omonim al autorului Seth Grahame-Smith, horror-ul "Abraham Lincoln: Vampire Hunter" acreditează ideea fantezistă că principalele cauze ale declanşării Războiului Civil din SUA ar fi fost vampirismul şi ura preşedintelui Abraham Lincoln faţă de aceste creaturi ale întunericului, care i-au ucis mama atunci când el avea 9 ani. În momentul în care află că boala misterioasă din pricina căreia a decedat mama lui Nancy avea legătură cu un vampir local ce dorea să colecteze o datorie de la tatăl său, adolescentul Abe Lincoln jură să se răzbune pe această specie consumatoare de sânge uman şi este instruit în tainele profesiei de ucigaş de vampiri de către mentorul Henry Sturgess, el însuşi un vampir aflat de cealaltă parte a baricadei faţă de creaturile nopţii asemenea lui, care îi va înmâna ulterior unui scriitor jurnalele celui de-al 16-lea preşedinte, în care se ascund detaliile secrete ale vieţii duble a acestuia şi ale luptei lui neobosite împotriva vampirilor. Ajutat de Will Johnson, aboliţionistul Abraham Lincoln îşi dedică întreaga viaţă stârpirii clanului de vampiri condus de puternicul Adam şi de Vadoma, pornind o cruciadă împotriva monştrilor care au devenit aliaţii Confederaţiei în timpul Războiului Civil fiindcă erau interesaţi de menţinerea instituţiei sclaviei şi de transformarea sclavilor într-o sursă de hrană pentru ei.  </p><p> </p>

george4dinamo

08.09.2018

dupa trailler cred ca va fii un film bun , aceasta este doar o parere avand in vedere ca mereu am fost fascinat de filmele cu si despre vampiri.

1 13

CopilulAtomic

08.09.2018

Nu inteleg, chiar s-a intamplat, sau ala o scris asa, de dragu de a scrie?

0 14

corinaiunie1987

08.09.2018

Filmul chiar bun! Mai bun decat m-am asteptat. Ca film cu vampiri, chiar reusit, ca film istoric, nu are rost sa ne complicam, cum am citit un review undeva :"Alexandru Ioan Cuza si Triunghiul Bermudelor"!! Efecte in 3d foarte tari! Per total, merita sa va duceti! Eu ii voi da un 8!

9 5