Accepted

Comedie (United States of America)

Steve Pink

Universal Pictures, Shady Acres Entertainment

18 August 2006

1 Decembrie 2020

Bartleby "B" Gaines este pe cale sa fie respins de 8 colegii din 8, ceea ce nu ii va bucura pe parintii lui. Insa el nu este singurul care nu reuseste admiterea, pentru ca mai multi prieteni de-ai lui sunt pe cale sa ramana pe dinafara. B cauta acum o metoda de a-i multumi pe parinti si de a o impresiona pe Monica, fata visurilor lui. Si ideea ii vine - isi deschide propria universitate. Impreuna cu prietenii respinsi, isi pacaleste parintii si deschide Institutul de Tehnologie din South Harmon, insa in curand realizeaza ca si-au facut treaba prea bine, deoarece multi alti colegi respinsi vin si se inscriu la scoala lor. Iar cei de la scoala de elita din vecinatate nu privesc cu ochi buni concurenta, asa ca B trebuie sa se descurce intr-o situatie ce pare fara scapare pentru a scapa de puscarie, pentru a impresiona fata, pentru a-si impresiona parintii si pentru a deveni ... ACCEPTAT.

TheoLuvMCR

08.09.2018

M-am gandit ca va fi o simpla comedie dar s-a dovedit a fi un film inteligent,cu o idee clar autentica .O productie completa pe care am urmarit-o cu multa placere!

7 5

Alexa20

08.09.2018

nu mi s`a parut nimic amuzant la filmul asta desi e "comedie" ... mdeah ... foarte plictisitor ... nu`l recomand nimanui ... :|

6 7

klaus

08.09.2018

Acest film mi s-a parut extraordinar!(iubesc filmele de genul).Recomand la toata lumea!!!Prezentare: De la producatorii filmelor “Mincinosul Mincinosilor” si “Dumnezeu pentru o zi”, “Picat la examene” este o comedie copioasa despre greselile urmate de ghinioanele lenesului, dar spiritualului Bartleby “B” Gaines (Justing Long - “Jeeper Creepers”). Cand “B” si tovarasii sai nu reusesc sa intre la facultate, rezolva problema inventand...o facultate a lor! Foarte curand totul devine o adevarata nebunie cu puicute in bikini, petreceri la piscina si o mare bataie de cap - cum sa-i convinga pe ceilalti studenti si autoritatile ca aceasta facultate este reala.

1 1