Dramă, Romantic (United States of America)

Max Mayer

Max Mayer

Olympus Pictures, Deer Path Productions, Northwood Productions, Serenade Films, Vox3 Films

29 Iulie 2009

1 Decembrie 2021

<p align="left">    Adam Raki este inginer la o companie producatoare de jucarii, locuieste in New York si sufera de sindromul Asperger, o forma de autism care ii afecteaza capacitatea de a relationa cu ceilalti oameni si de a descifra semnalele nonverbale. Atunci cand inteligenta si frumoasa educatoare si scriitoare aspiranta Beth Buchwald se muta in apartamentul de deasupra, Adam viseaza la o poveste de dragoste alaturi de ea, apeland la pasiunea lui pentru stiinta in general si pentru astronomie in special spre a o cuceri pe fata. Desi are inima franta dupa o relatie amoroasa esuata si trebuie sa faca fata impotrivirilor parintilor ei - Marty si Rebecca Buchwald - care nu vad cu ochi buni prietenia dintre ea si Adam, Beth ii demonstreaza tanarului vecin ca maladia de care sufera nu il face inapt pentru a iubi si a fi iubit.  </p><p align="left">    </p>

Gizez

08.09.2018

Un film frumos , care te invata sa fi si tu putin mai intelegator cu cei cu probleme. Legatura dintre cei doi este foarte frumoas si pe scurt pot zice ca Adam si Dedication merg pe aceiasi linie.

1 1

cezar33

08.09.2018

Foarte impresionant actorul care-i da viata(la propriu si la figurat) personajului Adam Raki. Este vorba de Hugh Dancy. Story lipsit de cromatisme, dar simbolurile revelate pe intreg parcursul fac din film un eveniment ce trbuie bifat. Poate ca pentru finalul in coada de peste era mai oportuna o slefuire mai profunda. Una peste alta nota 9 pentru o pelicula cu destule momente de incantare.

3 1

iubytelxxl

08.09.2018

m-a impresionat foarte tare acest film foarte frumos merita vazut pacat ca nu a facut valuri acest filme .. insa personajele sunt de-a dreptul foarte reusite ma refer la adam si beth... mi`ar fi placut dar ar fi ramas impreuna.. dar orcum filmul e foarte frumos merita vazut

1 1