Pour la peau d'un flic

Thriller, Acțiune, Romantic, Crimă, Mister (France)

Alain Delon

Alain Delon

9 Septembrie 1981

13 Mai 2021

<p>Pelicula are in prim-plan ancheta comisarului Choucass in cazul rapirii tinerei Isabelle Pigot.</p><p>In incercarile sale de a descalcii incurcatele ite ale povestii, inspectorul Choucass este impiedicat atat de personajele din lumea interlopa, cat si de cateva personaje care au o evolutie surprinzatoare si care sporesc suspansul si contribuie la atmosfera de mister, filmul avand un deznodamant neasteptat.</p><p> In paralel cu povestea politista, filmul prezinta si idila dintre Choucass si asistenta sa, frumoasa Charlotte.</p><p> La crearea unei atmosfere de istoire de-amour, cu parfum de Champs Elisees, contribuie decisiv si coloana sonora a peliculei, asigurata de Oscar Benton.</p>

lacrimalsoul

08.09.2018

super filmul,..ce sa mai zic de alain delon:)...

1 0

IDA

08.09.2018

Fimul a aparut pe ecranele romanesti cu titlul Afacerea Pigot,dupa numele fetei rapite si cautate de eroul principal,inspectorul Choucas. Acesta investigheaza disparitia tinerei Isabelle Pigot,cautarile sale fiind zadarnicite atat de rapitori cat si de oameni ai legii aflati in slujba infractorilor. In paralel cu intriga politista,filmul prezinta si idila dintre Choucas si asistenta sa ,frumoasa Charlotte. Un film antrenant,plin de suspans si actiune. Pelicula beneficiaza si de prezenta pe coloana sonora a cantaretului Oscar Benton,care asigura filmului o atmosfera de mister si love-story cu parfum frantuzesc.

2 0

Constantin-marian.Sain

08.09.2018

intriga ce pleaca de la 0 si ajunge la 10+.impletita cu putina dragoste intre doi FRUMOSI,actiune,suspans,u..un film ce te face sa uiti putin de viata de zi cu zi si sa ti mai descretesti putin fruntea!sincer?merita vazut!

0 0