Horror, Acțiune, Thriller, SF (United States of America, Romania)

Richard Crudo, Sam Mendes

Mathew Klickstein

Steamroller Productions, Castel Film

1 Ianuarie 2009

24 Februarie 2021

O infectie puternica cu un virus extrem de periculos face ca autoritatile americane sa fie depasite de evenimente.Toti cei expusi si care au supravietuit atacului initial,au inceput la randul lor sa atace pe cei inocenti,aceste creaturi aratand la fel ca oamenii,cu exceptia faptului ca beau sange si pana cand obtin acest sange sunt niste masini nebune de ucis.Multi supravietuitori se apara singuri,se baricadeaza in cladiri,altii au format grupuri de supraveghetori care vaneaza pe cei infectati pentru a-i ucide.Un astfel de grup,care actioneaza pe cont propriu,autointitulat ,,vanatorii,, condus de Tao,cauta cativa supravietuitori neinfectati care s-au ascuns de creaturile insetate de sange intr-un centru medical si pe care vor sa-i salveze pana la rasaritul soarelui,cand aviatia americana are ordinul de a bombarda masiv zona pentru a scapa de acest flagel.

Andrei_fermecatoru

08.09.2018

In sfarsit Steven Seagal a ajuns fix unde -i era locul. Adica sa fie lansat direct pe DVD. Trendul descendent era previzibil de mult timp incoace, mai ramane intrebarea : si de aici, incotro??! Pt ca nu prea mai e loc de-ntors. Si aici nici macar rolul principal nu-l are. Este si el prin film, asa sa nu zica lumea ca a dat bani pa un film cu Seagal si nu-l vede p-acolo. Pana la urma, e un film cu zombii, facut cu extrem de putini bani, produs de Castel Film cu o gramada de actori romani total necunoscuti pe post de figuranti (apare si Tolea Ciumac la un moment dat-deci cu asta am zis totul), si facut, repet doar pt consum casnic de pe dvd. Deci porneste de la toate premizele de a fi un esec, si reuseste asta cu brio. Efecte slabe, filmari aiurea, replici absurde, un Seagal obez care abia mai merge, dar omoara vampirii aia de nu-ti vine sa crezi, si parca n-ar fi destul, totul e filmat intr-un bloc plin de moloz pe undeva prin Buftea (probabil). Deci, efectiv nu exista nici un motiv sa-l vezi!

4 5

derek23

08.09.2018