Comedie (France)

Étienne Chatiliez, Budd Boetticher

Étienne Chatiliez, Laurent Chouchan

TF1 Films Production

11 Noiembrie 2008

7 Mai 2021

Agathe Cléry este un angajat model al unei companii de produse cosmetice ce tocmai lanseaza pe piata o noua linie de produse cosmetice . In urma succesului acestui produs pe piata , Agathe devine director de marketing . Avansarea ei se face intr-un timp record insa colegii ei o gasesc destul de snoaba , foarte stricta si...rasista ! Parerea celor din jur nu pare infirmata nici chiar de mama natura care se desfasoara in toata "splendoarea" !.. Astfel ca Agathei pe zi ce trece i se schimba culoarea pielii avansand o culoare tot mai inchisa . Va fi diagnosticata cu sindromul Addison ce are ca finalitate modificarea culorii pielii in negru . Nu mai este mult pana cand se trezeste o persoana ce are complet tenul negru . Insa toate aceste modificari vin pe terenul cotidianului unde descopera ca si altii sunt rasisti si unde chiar ea este prinsa in furtuna creata . Descopera ca toata viata ei este data peste cap ..Va reusi oare Agatha sa treaca peste aceste modificari ? Cine stie ? Insa urmarind filmul , cu siguranta la sfarsitul lui altfel ne vom uita la cei asemeni noua si totusi atat de diferiti !..

leonardbratu

08.09.2018

Filmul este intr-adevar un mesaj destul de dur adresat rasismului . Imbracat in haina cocheta a unei comedii muzicale , ascunde grave indeletniciri ale societatii noastre . Sunt descrise cateva motive ce duc la asa ceva dar si finalitatea si unde duce acest segregationism . Muzica este una foarte antrenanta plecand de la partituri clasice modificate , ceea ce da un sentiment de deja vu linistitor . Un acting fara derapaje , noi conflicte aparand pe masura rezolvarii altora , astfel incat spectatorul este conectat pana la finalul filmului . Actorii isi dau concursul luand parte integranta la dezlantuirea de scene de music-hall .

0 0

emilio67

08.09.2018

Comedie ce trage clar semnalul de alarma impotriva rasismului (pentru a cata oara inca??). Nu voi descrie filmul, acest lucru fiind deja facut, insa drama persoanelor discriminate e greu de imaginat. Filmul nici nu este o capodopera, dar nici nu pot spune ca e timp pierdut. Nota 7

0 0