Age of Heroes

Dramă, Acțiune, Thriller, Război (United Kingdom)

Adrian Vitoria, Michael Apted

Giant Films, Panaramic, Moskus Film, Cinema Five, Neon Park, Metrodome Distribution, ContentFilm, Regent Capital, Matador Pictures, Prime Focus, Magna Films, Atlantic Swiss Productions

19 Mai 2011

25 Ianuarie 2021

Cat de multi copii fara tata vor fi atunci cand se termina acest razboi?...La Departamentul Naval de Informatii britanic este convocat maiorul Jack Jones,un tip inalt,dur si putin atractiv,destul de neconventional,despre care unii spun ca a luptat peste tot in lume,inclusiv la polul nord,care a luat parte la operatiuni speciale inca din 1939,ajuns acum instructor militar,in vederea atribuirii unui misiuni secrete.Avand in vedere ca armata germana detine o noua tehnologie denumita RDF-instrumente care detecteaza navele si avioanele de la kilometrii distanta,englezii declanseaza operatiunea Grendel,care consta in infiltrarea spre centrul de cercetare radar situat intr-o zona dificila muntoasa din Norvegia ocupata de nemti,provocarea de daune cat mai mari si capturarea tehnologiei.Cum este vital sa se miste rapid si sa fie uniti ca o echipa disciplinata,sunt pe cale sa formeze o unitate de elita care sa actioneze in spatele liniilor inamice,numita comando,maiorul Jones are la dispozitie sase saptamani pentru a-si antrena oamenii intr-o baza militara din Scotia si de a pune la punct detalile operatiunii.

remyy63

08.09.2018

Fara prea multe calitati artistice,de fapt nici nu ma asteptam,filmul se axeaza mai mult pe latura tehnico-tactica a unei actiuni de comando din timpul celui de al doilea razboi mondial,undeva prin Norvegia.Foarte militaros,cu multe scene dure,destul de realist realizate,poate prea realist,filmul a reusit sa ma captiveze intr-o oarecare masura,mai ales ca am vrut sa-l revad pe Sean Bean,un actor care vad ca nu imbatraneste deloc si asta-i bine pentru el si pentru fanii lui.Mai ieri,alaltaieri l-am vazut in GoldenEye,film realizat in 1995 si Sean arata aproape neschimbat.In final despre Age Of Heroes mai spun ca nu recomand persoanelor de sex feminin sa-l vizioneze,repet,are scene foarte dure.

8 4

aurae_county

08.09.2018

Tipul de film de razboi, comando, bine realizat din punct de vedere cinematografic, cu actiune simpla, dura, fara inflorituri inutile. O parte din oroarea numita "razboi" surprinsa exceptional. Nota 10.

1 4

dyon

08.09.2018