Agent Carter (2015)

6 Ianuarie 2015

30 Septembrie 2020

The war is over and almost everyone has experienced a loss. Agent Peggy Carter has lost the love of her life. To top it off, when billionaire Howard Stark is accused of Treason, he secretly employs her to clear his name. With the help of Stark's butler, she embarks on a whimsical journey full of deceit, murder and controversy with a side of wise-cracking roommates.

Vlady90

06.08.2016

Serialul urmareste povestea agentului Carter imediat dupa disparitia (presupusa moarte) a lui Captain America. Spre deosebire de Agents of SHIELD, mi se pare ca Agent Carter are un mare plus in ceea ce priveste actorii. Primul sezon a fost foarte bun, multa actiune, treaba de detectivi si o doza suficienta de SF incat sa nu alunece in absurd. Din pacate al doilea sezon nu s-a mai ridicat la nivelul primului, probabil din acest motiv nu au mai continuat seria. Oricum merita vazut, fanii universului Marvel vor avea cu ce sa-si "clateasca ochii".

0 0

mitica58

11.01.2015

Cei de la MARVEL ne-au obisnuit deja cu ramificatiile de la seria principala cu eroi. Pe aceasta linie avem sirul de agenti si agentii care, in diferite momente de timp, se cupleaza cu eroii naratiunii. Avem “Agents of S.H.I.E.L.D” mai in zilele noastre si acum avem “Agent Carter”, ce preia o perioada mai veche, imediat dupa incheiere razboilui si disparitia Capitanului America, perioada in care se dezvolta Stark, corporatia ce va da omul de otel ceva mai tarziu. Pelicula e un serial ce imbina sarada politista cu descoperiri ce tin de SF si un tablou asupra lumii nevazute a mafiilor subterane ce incearca preluarea puterii in asamblu. Trebuie sa recunosc ca e o pelicula atractiva, dar, ca de obicei, “certata” cu legile fizicii. Un exemplu este nitramina, un exploziv marca Stark, ce produce explozia si apoi implozia. Totul e ok pana acum. Numai ca atunci cand explodeaxa rafinaria Roxxon Motor Oil si se comprima intr-un bloc de vreo 3-4 metri diametru, cum e posibil sa pui aceasta inacarcatura pe un camion si sa o transporti? Un camion duce undeva pana la 100 de tone, dar o rafinarie cantareste cel putin de ordinul sutelor de mii de tone! Nu cred ca implozia nitraminei poate provoca si un defect de masa de asemenea proportii!… Si mai sunt si altele. Acest tip de betesuguri reduc din credibilitatea peliculei. Astept insa ca pe parcursul celor 8 episoade sa vad mai multa atentie acordata legilor produse de stiinta. SF,… SF! Dar exista si limite, pentru ca peste ele nu mai e stiintifico-fantastic, ci doar fantastic.

1 0

theothe

08.01.2015

Mda postez eu acum o parere despre acest serial ultra. Dupa cum am mai spus de obicei serialele sunt mai bune ca filmele iar acest nou serial imi intareste spusele. Prietena lui "capitan america" e in rolul principal iar actiunea se petrece in ani de la sfirsitul celui de al doilea razboi mondial...e un serial extra,nota mare din partea mea.

1 0