Aimee & Jaguar

Dramă, Istoric, Romantic (Germany)

Max Färberböck

Senator Film Produktion

10 Februarie 1999

19 Octombrie 2021

<p align="left">In 1943,Lily Wurst ,care se apropie de 30 de ani,maritata cu un aparator al Reich-ului aflat pe front,a primit din partea Fuhrerului Crucea de Bronz pentru cei patru viitori luptatori daruiti Patriei.Intr-o zi,''mama eroina'' intalneste o tanara evreica aflata in clandestinitate.Intre cele doua femei atat de deosebite se leaga o imposibila poveste de dragoste.</p>

gtheaven

08.09.2018

Imi place mult filmul asta!Nu este de mirare ca a fost nominalizat la Golden Globe in categoria Cel mai bun film strain.A meritat din plin.Imi place subiectul, actorii, nimic nu ii lipseste, tin minte ca nu am vrut sa se termine.=))

0 0

berby

08.09.2018

Eram sceptic, să'l văd sau nu?!! Dar după ce m'am hotărât, nu'mi pare rău, chiar merită multe elogii acest film, e de nota 10. Este (deranjant de bun) pentru americani, şi prin jocul actoricesc, punerea in scenă, poveste, tot filmul e o bijuterie, şi'ti pare rău la final că s'a terminat. Că să'l citez pe GTHEAVEN: "nu am vrut să se termine."

1 0

alitzy

08.09.2018

Un film care-mi va ramâne mereu întiparit în minte... Sincera sa fiu, am dat accidental de el, complexitatea povestirii ajungând sa ma uimeasca enorm când l-am vazut. Nu numai povestea de dragoste dintre cele doua femei este una extrem de intensa, ci si toate evenimentele care se petrec în jurul lor, concentrat fiind pe problema evreilor din timpul celui de-al doilea Razboi Mondial. Conflictele dintre personaje, dintre diferitele lor mentalitati, se contureaza pe parcursul a mai multor ani si pe diferite planuri sociale. Personajele sunt foarte bine construite, iar actorii ajuta la crearea lor într-un mod exceptional. Îl recomand cu caldura oricarui pasionat de filme istorice romantate, drame si povesti de viata. Sunt multe de învatat din el.

1 0