Air Force One

Acțiune, Thriller (Germany, United States of America)

Wolfgang Petersen, Tony Gilroy

Radiant Productions, Beacon Communications, Columbia Pictures

25 Iulie 1997

21 Noiembrie 1997

Pe ruta de intoarcere spre SUA, la bordul celui mai sigur avion din lume, Air Force One, Marshall si staff-ul sau descopera cu stupoare ca unul dintre jurnalistii care ii insoteste este nimeni altul decat Korshunov, deghizat in reporter. Alaturi de trei parteneri de-ai sai, Korshunov deturneaza avionul luandu-l ostatic pe presedinte, precum si pe sotia si fiica acestuia. Marshall trebuie sa-si pastreze stapanirea de sine, sangele rece si sa dea dovada de inteligenta pentru a dejuca planurile teroristilor.

eedy

08.09.2018

Un film care are meritul ca ne arata aeronava prezidentiala...am vazut-o si noi,recent,la Bucuresti...

7 7

sinradu

08.09.2018

Un film în care Ford face iar pe hiper-justiţiarul, de data asta fiind în aer, în toate sensurile posibile. Faptul că de obicei are talent şi că l-a jucat pe Indiana Jones nu îl scuză pentru a-l repeta pe Segal şi nici pentru nemaipomenitele acţiuni ale nemapomenitului prezident iluzoriu al SUA.

7 6

cartim

08.09.2018

Un bun film de actiune care ne tine cu sufletul la gura prin derularea ametitoare a faptelor in care Harrison Ford renunta la imunitatea de presedinte si isi ia in serios rolul de sot si tata, care trebuie sa isi salveze familia din mainile teroristilor comdusi de Gary Oldman. Avem in acest film un Gary Oldman care isi joaca rolul cu atata virtuozitate , ca daca nu ai stii ca este britanic din nastere , in mod clar l-ai confunda cu un insurgent fanatic rus care ar face orice ca sa moara pentru Maica Rusia “ I would turn my back on God Himself for Mother Russia “. Confruntarea dintre cei doi este interesanta de urmarit, deoarece avem de-a face cu doi actori foarte talentati dar desi pe ecran, batalia este castigate de Harrison Ford , in realitate castigator este Oldman care a devenit un as in interpretatrea rolurillor negative, care il “prind” si care in final demonstreaza cat de talentat si cat de mult, a reusit sa transmita din personalitatea celui “rau”, pe ecrane , spectatorilor. O figura frumoasa face si Glenn Close in rolul de vice presedinte al SUA care trebuie sa faca fata presunii cabinetului de la Casa Alba si loialitatii sale fata de presedintele aflat ostatic in mainile teroristilor. Desi are un rol secundar Glenn Close ramane asa cum o stim , o actrita de mana I. Un film cu actiune multa , suspans , poante ce merita vazut.

5 4