Alice Through the Looking Glass

Aventuri, Familie, Fantasy (United Kingdom, United States of America)

James Bobin, Dennis Dugan

Legend3D, Walt Disney Pictures, Roth Films, Team Todd, Tim Burton Productions

25 Mai 2016

27 Mai 2016

<p>Alice Kingsleigh și-a petrecut ultimii ani pe urmele tatălui ei și a navigat mările. La întoarcerea în Londra, descoperă o oglindă magică prin care reintră în lumea în care i-a cunoscut pe Iepurele Alb, omida Absolem, pisica Cheshire și Pălărierul Nebun, care și-a ieșit din fire. Pentru a-l ajuta pe Pălărier să revină la felul său de-a fi, Mirana o trimite pe Alice să împrumute Cronosfera, un glob metalic din camera Marelui Ceas, care controlează tot Timpul. Ajunsă în trecut, Alice dă peste prieteni și inamici, într-o cursă periculoasă contra cronometru, pentru a-l salva pe Pălărier până nu-i expiră timpul.</p>

RoseofSharon

08.09.2018

Chiar dacă s-a simţit lipsa lui Tim Burton ca regizor, filmul merită vizionat pentru interpretările foarte bune, efectele speciale reuşite şi povestea bine închegată.

0 0

08.09.2018

Imi amintesc cu atat drag de o zi de primavara insorita din timpul liceului, de ziua in care am vazut Alice in Wonderland alaturi de cei mai dragi prieteni mie. Au trecut cativa ani buni de atunci insa port bucuria acelei zile si acum. Alice Through the Looking Glass vine la 6 ani diferenta fata de primul film iar acest lucru cred ca a avut un impact usor negativ asupra acestei noi productii. Eu o sa ma refer doar la actorii principali deja intalniti cu ocazia primului film, care nu reusesc sa aiba aceasi energie ca in primul film. Johnny Depp lipsit de entuziasm, machiajul nu a fost cel mai perfect iar si in acest film, indragitul actor dovedeste ca este intr-o pasa proasta. De asemenea nici Mia Wasikowska nu repeta performanta din primul film iar Anne Hathaway este foarte stearsa. Mi-a placut H.B.Carter care nu intra neaparat in tiparul celor de mai sus amintiti. Pierderea lui Tim Burton este probabil minusul cel mai mare al acestui film. Inlocuitorul acestuia nu cred ca s-a descurcat atat de bine si clar cu Burton la carma acestui sequel lucrurile ar fi stat mult mai bine. Din punct de vedere vizual filmul nu are foarte multe momente care sa iasa in evidenta intr-un mod special, poate doua sau trei astfel de clipe. Nu mi-a placut nici modul in care povestea a fost spusa, parca usor fragmentata in prima jumatate iar in a doua parte mult prea grabita. Regizorul James Bobin nu a reusit nici sa exploateze indeajuns de mult personajele secundare care chiar sunt foarte dragalase. In general munca depusa de noul regizor este doar una decenta, nimic special. Un plus major pentru acest film care sa mai amelioreze celelalte deficite este S.B.Cohen care vine aici cu un personaj interesant, amuzant si foarte expresiv. Chiar mi-a placut prestatia acestuia si personajul desigur si cred ca ceilalti actori au fost eclipsati de Cohen, care in fiecare scena fura toata atentia. Filmul nu cred ca este la fel de amuzant precum a fost prima parte. Clar nici din punct de vedere vizual nu este la acelasi nivel, probabil la cinema aceasta diferenta ar fi fost putin mai mica. Depp nu mi-a placut din nefericire insa nici personajul acestuia nu a avut un rol atat de consistent. Nota mea este undeva intre 6-7. Incerc sa gasesc un ultim argument pozitiv pentru a ma opri la nota 7... melodia de la final este foarte ok, interpretata de catre P!NK. Un argument nu foarte solid insa altceva chiar nu am mai gasit. Nota 7 asadar pentru acest nu la fel de colorat si stralucitor Alice Through the Looking Glass.

1 0