Alice in Wonderland

Familie, Fantasy, Aventuri (United States of America)

Tim Burton

Walt Disney Pictures, Roth Films, Team Todd, Tim Burton Productions, The Zanuck Company

3 Martie 2010

5 Martie 2010

O tanara de 19 ani se pregateste pentru o petrecere in inalta societate. Ea afla ca mama ei doreste sa ii aranjeze o nunta cu unul dintre nobilii prezenti la eveniment. Alice fuge de la petrecere, urmarind un iepure alb. Ea intra intr-o gaura si ajunge in Tara Minunilor, un loc pe care l-a vizitat in urma cu 10 ani, dar nu-si aminteste. Printre cei care ii uraza "bun venit inapoi" sunt Palarierul Nebun, Tweedledee si Tweedledum si Pisica de Chesire. Alice porneste intr-o calatorie extraordinara pentru a-si clarifica viitorul si pentru a opri dominatia violenta a Reginei Rosii. <br /><br />

211 Ordonare după: | |

Sayre83

08.09.2018

Nu sunt o fana a povestii lui Alice, dar parca modalitatea aleasa de Burton a reusit sa imi atraga atentia. De aceea pot afirma ca mi-a placut filmul si in mod special prestatia lui Johnny Depp. A Must See!

0 0

adrianrus

08.09.2018

O poveste frumoasa, simpatica, dramatica, fantastica. Am cazut cu totii intr-o lume de basm vizionandu-l. In Tara Minunilor intalnim o fata frumoasa pe nume Alice, un palarier nebun interpretat foarte bine de Johnny Depp ( care, cred eu, ar fi meritat oscarul pentru cel mai bun actor in acest film), pe Helena Bonham Carter intr-un rol care i se potriveste ca o manusa dandu-i viata Reginei Rosii, simpatica Anne Hathaway in pielea Reginei Albe, Crispin Glover descurandu-se destul de bine in rolul atribuit lui si multe alte personaje si animale cu lipici. Un scenariu destul de bun, costume extraordinar de frumoase, cateva momente amuzante, o poveste captivanta care nu lasa loc de plictiseala si niste imagini superbe care a facut tot filmul. Mi-a placut mult. 10

2 1

cr3tzul

08.09.2018

tim burton & johnny deep este ca si cum ai zice tom & jerry....nu poate exista unul fara celalalt si impreuna transforma totul in magie....o magie care rezista mult ani asa cum dovada sunt multitudinea de filme pe care le au cei doi impreuna si care au fost si sunt adevarate capodopere

57 24