Aliens vs Predator: Requiem

Fantasy, Acțiune, SF, Thriller, Horror (United States of America)

Colin Strause, Greg Strause

Dune Entertainment, Davis Entertainment, Brandywine Productions, 20th Century Fox

25 Decembrie 2007

11 Ianuarie 2008

<p>Aliens vs. Predator 2 e continuarea productiei de succes din 2004, cele doua creaturi mai mult decat dezgustatoare confruntandu-se din nou, avand grija sa dezlantuiasca iadul in jur. Campul de batalie e desigur Pamantul.</p><p>In timpul unei misiuni de recunoastere, o nava apartinand predatorilor se prabuseste intr-un oras din regiunea Colorado. Desigur ca Aliensii aflati la bord profita de ocazie si evadeaza, neuitand sa omoare toti predatorii de pe nava. Insa spre ghinionul lor unul supravietuieste. </p><p> </p><p>Astfel incepe vanatoarea, Predatorul ce a supravietuit primind misiunea sa elimine toate creaturile ce au evadat, inclusiv Predalien-ul ce a aparut si in prima parte.</p><p>In tot acest timp oamenii sunt prinsi la mijloc, suferind pierdere dupa pierdere. Totusi exista un obiectiv si in tabara umana, acela de a restrange pe cat posibil zona de efect a Aliensilor. </p><p> </p>

recoll

08.09.2018

Mediocru atat in scenariu cat si in interpretare. Oamenii sunt prinsi la mijlocul razboiului dintre alieni si unicul predator ramas in viata,totul se rezolva la urma frumos cu o bomba nucleara aruncata asupra orasului...si astea fiind spuse orasul a fost curatat si de extraterestri si de predator >the end

12 9

henrich

08.09.2018

Bravo!

0 2

Patronu

08.09.2018

Rareori ai ocazia să vezi o asemenea imbecilitate. Face primul AVP să pară o capodoperă. Distribuţia pare să fie aleasă dintre dublurile actorilor din sezonul 12 din "Tânăr şi neliniştit", scenariul probabil îl face pe James Cameron să-şi roadă unghile de invidie, iar Ridley Scott cred că n-a mai avut somn de la premiera filmului. După prima jumătate de oră se renunţă la orice fărâmă de sens, dând frâu liber festivalului de borş şi maţe, iar finalul lasă cale liberă unei alte abominaţii ce are să apară în câţiva ani. De evitat !

24 18