Alive

Acțiune, Aventuri, Dramă, Thriller (United States of America)

Frank Marshall

Touchstone Pictures, Paramount

15 Ianuarie 1993

20 Octombrie 2020

"Alive" este povestea inspirata din realitate a echipei de rugby din Uruguay. Avionul acestora se prabuseste in munti, iar ei se vad nevoiti sa incerce totul pentru a ramane in viata. Ramasi fara provizii si nevoiti sa suporte frigul muntilor, acestia se gandesc cu groaza la prietenii pe care i-au pierdut, insa tot mai spera ca vor scapa cu viata din frigul ce le ameninta vietile. Singurul lucru care le-a mai ramas este speranta in Dumnezeu.

eedy

08.09.2018

Intr-adevar un film cutremurator,pentru ca e transpunerea unor fapte intimplate cu adevarat...sa fii nevoit sa maninci din cadavrele fostilor colegi si prieteni ca sa supravietuiesti...nici nu pot sa ma gindesc...

3 2

cezarica98

08.09.2018

mam cutremurat cat am vizionat din el, nu am putut sa vad finalul deoarece l-am vazut la tv; ghinion cu energia electrica. Un film cutremurator, o transpunere a faptelor care s-au intamplat in realitate. Ce ma dat peste cap au fost vorbele unuia dintre supravetuitorii care a spus ca daca mananca din colegii lor, cand vor fi salvati si se vor intoarce in lume (cum se spune) nu o sa mai fie oamenii care au fost.

4 2

serban2u

08.09.2018

Vazut in acei ani , filmul a avut un impact deosebit . Facut dupa un caz real , filmul este intradevar cutremurator si dezvolta foarte bine ca natura umana in conditii vitrege are capacitatea sa supravietuiasca . A ajunge sa-ti mananci pentru a supravietuii semenii , prieteni este cea mai buna dovada . Mai putin cunoscuti inafara de Ethan Hawke totusi cei care au participat la acest film ....reconstituire au jucat admirabil . Triumful vietii in fata mortii este minunat !

2 0