All About the Benjamins

Acțiune, Aventuri, Comedie (United States of America)

Kevin Bray

New Line Cinema

8 Martie 2002

28 Septembrie 2021

Un vanator de recompense urmareste un escroc care se sustrage citarii la judecatorie. Pana la urma, cei doi ajung intr-un depozit parasit, unde sunt martorii unei afaceri cu diamante. Fiind prinsi la mijloc de raufacatori, cei doi trebuie sa lase orice diferend deoparte si sa lucreze impreuna. Astfel, ei infrunta Mafia pentru acele diamante si pentru biletul pe care escrocul l-a pus la loto si cu care a castigat premiul cel mare. Doar ca acest bilet e luat de cei care faceau afacerea cu diamante. Cum mafiotii nu vor martori, singura lor sansa este sa scape de ei inainte ca ceilalti sa le vina de hac.

dumibr

08.09.2018

o comedie savuroasa despre visul american de a deveni bogat peste noapte. 2 actori de culoare ff buni si comici. este un film f bun si merita vazut . asa ca vizionare placuta

2 1

valutza

08.09.2018

Ice Cube este Bucum Jackson, un vanator de recompense aflat pe urmele lui Reggie Wright (interpretat de Mike Epps), un infractor care a reusit sa scape din inchisoare. Bucum este cat pe ce sa-l captureze pe Reggie, dar, din intamplare, cei doi surprind un jaf exact in momentul desfasurarii lui. In invalmaseala creata, Reggie reuseste sa scape de Bucum si de hotii de diamante, dar isi pierde portofelul, in care avea un bilet castigator la loterie. Reggie isi vrea portofelul inapoi, Bucum vrea sa prinda criminalii pe care i-a surprins asupra faptei, iar hotii de diamante vor sa ii ucida pe amandoi pentru ca au fost martorii jafului...

0 1

onixvs

08.09.2018

Este bun filmul mai ales ca se mai gandeste si Ice Cube la noi si mai apare in filme;acest film este pur si simplu de coma, are un umor de nota 10, mai ales prin faptul ca apare banul si ii corupe pe toti cat si faptul ca in film comedia se imbina perfect cu actiunea.

2 1