All Dogs Go to Heaven

Dramă, Animaţie, Familie, Comedie, Fantasy (Ireland, United Kingdom, United States of America)

Don Bluth, Gary Goldman, Dan Kuenster

United Artists, Goldcrest Films International, Sullivan Bluth Studios

17 Noiembrie 1989

17 Septembrie 2021

<p>Un caine pe nume Charlie, ucis de catre rivalul sau Carface, ajunge in rai. Dorind sa-si faca singur dreptate, el pacaleste "raiul" si reuseste sa ajunga din nou pe pamant, avertizat fiind, ca prin ceea ce a facut va ajunge in iad. Odata intors, Charlie face din nou echipa cu vechiul sau prieten Itchy, alaturi de care isi pregateste razbunarea. In context mai apare si o fetita orfana care are darul de a vorbi cu animalele si care il va ajuta astfel sa-si duca misiunea la bun sfarsit. Cu toate acestea, cosmarurile nu-i dau pace, fiindu-i teama de ceea ce-l va astepta in iad, unde risca sa ajunga, in cazul in care nu va reusi sa dovedeasca inca o data ca este demn de a se intoarce in rai.</p>

cneius

08.09.2018

emotionant..daca va uitati impreuna cu cei mici s-ar putea sa vedeti si lacrimi

2 1

Cluc

08.09.2018

Filmul este genul de aventura care capteaza atentia copiilor mai mari. Pentru cei mici, filmul are cam multe lucruri pe care le prezinta sau insinueaza neprielnice varstei lor : violenta , razbunare, crima unui partener, moarte.

2 1

alex_il_fenomeno

08.09.2018

un film extrem de bun , si extrem de emotionant . desi este unul de animatie , cred ca reuseste sa transmita mai multe emotii ca multe filme artistice de drama ! daca desfasurarea este una buna , mereu fiind interesat de soarta catelului , sfarsitul este cel care reuseste sa ridice acest film la rangul de capodopera de gen , si nu doar atat ! si ca sa ne raportam si la distributie , vocea lui Burt Reynolds , care a oferit glasul sau inegalabil protagonistului , a fost o alta piesa grea a acestei pelicule . cred ca nimeni nu poate ramane indiferent dupa ce urmareste un asemenea film !

1 4