All Good Things

Dramă, Mister, Thriller, Crimă, Romantic (United States of America)

Andrew Jarecki

The Weinstein Company

3 Decembrie 2010

21 Octombrie 2020

<div align="justify">  Inspirata din evenimente reale petrecute in New York la inceputul anilor '80, drama romantica "All Good Things" il are in centrul actiunii pe David Marks, fiul magnatului Sanford Marks, care detine un imperiu imobiliar in Manhattan. Indragostindu-se nebuneste de o frumoasa studenta la medicina pe nume Katie McCarthy, David Marks nu ia in considerare faptul ca aceasta face parte din alta clasa sociala si se casatoreste cu ea, parasind metropola si refugiindu-se impreuna cu femeia iubita in Vermont pentru a-si consuma idila. Dupa o vreme, David si Katie cedeaza insistentelor lui Sanford Marks si se intorc la New York, iar tanara sotie isi reia studiile medicale si devine independenta, spre furia sotului care manifesta tendinte violente si pare obsedat sa-si mentina controlul asupra ei. Situatia se complica atunci cand Katie dispare fara urma, iar David este suspectat de uciderea ei, fara ca autoritatile sa descopere vreun cadavru sau vreun indiciu care sa conduca la rezolvarea misterului. Dupa 20 de ani de la disparitia femeii, un reporter si un politist decid insa sa redeschida cazul ramas nesolutionat...<br /></div>

EmRa

08.09.2018

Mda, am un gust usor amarui, nu stiam ca este inspirat de un caz real. Ryan Gosling e ...foarte bun, cred ca cel mai bine il prind rolurile astea de tulburat psihic, comportamental. Filmul este impecabil construit in prima parte, musteste de mister si iti induce o stare neplacuta de neliniste. Apoi, usor, usor i se mai duce din farmec. Per total nu e un film rau, mi-a placut mult si de Frank Langella, mi-au placut replicile tata-fiu, cred ca era mult mai bine daca se punea accent pe o cunoastere mai profunda a personajelor. De vazut- da, de revazut- cu siguranta nu.

5 5

cmb

08.09.2018

Cazul este sinistru as putea spune, la fel si filmul, pe care nu l-as revedea. Misterul ramane spre final. As aduga machiajul perfect al artistului Ryan Gosling cand era batran jucand in rolul lui David. Per ansamblu actorii au jucat foarte bine. Si-au insusit personajele in profunzime.

1 5

Cryss190

08.09.2018

In totalitate, filmul este captivant cu un scenariu temeinic: surprinde fragmentele cele mai intrigante din vietile infamilor si reuseste sa lase pe fetele noastre o impresie tocmai buna. Ryan Gosling este urias aici, rolul narcisistului si dezechilibratului emotional insumeaza insusirile unei tipologii umane, iar orice legatura cu alte persoane va deveni nefasta. Aparent prosper viitorul celor doi, splendoarea se pierde in clipa agonica de renuntare a dorintei femeii si mai tarziu, manipularea acesteia prin orice maniere. Fara prea mare publicitate, filmul poate fi o alegere buna.

10 6