All Is Lost

Acțiune, Aventuri, Dramă (United States of America)

J.C. Chandor

Before the Door Pictures, Washington Square Films, Black Bear Pictures, Treehouse Pictures, Sudden Storm Productions, FilmNation Entertainment

18 Octombrie 2013

28 Februarie 2014

<p>Plecat singur într-o călătorie în Oceanul Indian, un om a cărui nume nu-l cunoaștem se trezește deodată că iacht-ul său de 39 de metri începe să se scufunde, după ce a fost implicat într-o coliziune cu un container de transport lăsat să plutească în largul mării.</p><p><span style="font-size: 14px">Cu echipamentul de navigație și aparatul de radio defecte, misteriosul navigator ajunge să plutească în neștire, înfruntând o furtună violentă. Folosindu-se de propria intuiție și câteva hărți pe care le are la dispoziție pentru a consemna progresele sale, acesta este obligat să se bazeze pe curenții oceanului pentru a-l duce într-o zonă de transport maritim, în speranța că va întâlni o navă trecătoare.</span></p><p><span style="font-size: 14px">Dar cu soarele din ce în ce mai arzător, rechini ce-i dau târcoale și proviziile scăzând în fiecare zi, marinarul nu vede altceva decât propriul său sfârșit.</span></p>

benny.johnson

08.09.2018

Nu are grad de comparație! Se face de către multi paralela cu "Naufragiatul"...singura legătură este oceanul ...în rest e din alta categorie film... Si anume aceia ca NU este pentru oricine ! Majoritatea se vor plictisi crunt după primele 20 de minute și nici nu vor vrea sa continuie, cu atât mai putin sa-l înțeleagă . Vor intra pe acest site sau pe altul de același profil spunând ce pierdere de timp este și cât e de searbăd... De aceea nu a avut nici încasări , nu are nici căutare într-o lume în care imaginea și nu sensul sau emoția au prioritate. 3D-ul (la mare căutare acum) nu poate fi (deși se încearcă cu o ambiție feroce) un substitut al povestii , al emoției, al empatizarii cu personajele, pentru ca are doar impact vizual și rămâne doar la acel nivel, netrecand dincolo de asta . Acest film este o parabola de la cap la coada , plin de simboluri și emoții . Daca încerci sa vezi analogiile , impactul emoțional este cu mult mai puternic decât la orice alt film drama cu care suntem obișnuiți. Nu întâmplator personajul nu are nume, naționalitate sau destinație...poate fi oricare dintre noi. Poate fi povestea oricui. Si doar când am pierdut tot , fără ca voința sau inteligenta noastră sa ne mai poată ajuta cu ceva și când am ars tot ce ne lega de vanități și încrederea în forțele proprii , lăsându-ne în voia "oceanului ", cineva va fi acolo sa ne salveze...măcar sufletele dacă nu și viata. Iar pentru Redford este probabil cântecul de lebădă, dar lasă în urma un rol deosebit într-un film care va deveni în timp un clasic.

5 2

krimbi

08.09.2018

Desi ideea filmului in sine este una destul de buna si trista in acelas timp eu una nu am fost deloc impresionata de filmul in sine. Toata actiunea filmului se petrece pe o barca in mijlocul unui ocean si cu un singur actor care a scos 10 cuvinte tot filmul. Actorul debordeaza de o calmitate de nedescris in ciuda faptului ca situatia lui nu era tocmai roza. Nu recomand sub nici o forma acest film ... acest subiect poate fi vazut in 15 min pe discovery

1 10

reg-mihai

08.09.2018

"All Is Lost" imi aduce aminte de "Buried" prin premiza cu un singur actor si o singura locatie, aceste filme nu sunt agreate de multa lume. Poati sa vizionezi acest film prin "complexitatea" faptelor sau prin prisma actorului Robert Redford, este la libera alegere. Eu ii dau 8/10.

4 4