Acțiune, Dramă, Război, Romantic, Thriller (United Kingdom, United States of America)

Robert Zemeckis, Anthony Mann

Steven Knight

Paramount, GK Films, ImageMovers, Huahua Media

17 Noiembrie 2016

2 Aprilie 2020

Povestea filmului aduce alături un agent al serviciului britanic de spionaj, Max Vatan (Pitt) şi o spioană franceză Marianne Beausejour (Cotillard). Cei doi se îndrăgostesc în timpul unei misiuni de asasinare a unui oficial german, însă la scurtă vreme Max află că partenera sa, acum mama copilului său, lucrează de fapt pentru nazişti, şi incepe să o investigheze. Povestea este una adevărată, adaptată de scenaristul Steven Knight.

annemarie_s

08.09.2018

Unul din cele mai bune filme de și despre război din ultima vreme, cu final neașteptat. Pitt face, in opinia mea, un rol la fel de bun ca in Legendele Toamnei sau Șapte Ani în Tibet. Iar partitura sa și a lui Marion Cotillard sunt extrem de reușite. Scenariul, muzica, imaginea și costumele sunt și ele la înălțime. Cred că va deveni un clasic al genului. PS. Mi-au plăcut referințele, foarte subtile, la binecunoscutul și clasicul film Casablanca. De altfel, elementele de civilizație franceză reprezintă o constantă a întregii acțiuni din Allied.

1 1

RoseofSharon

08.09.2018

Un film bine realizat din toate punctele de vedere: scenariu, regie, jocul actorilor principali, Brad Pitt şi Marion Cotillard. Merită vizionat. Are de toate: acţiune, mister, dramă, romance.

0 1

Dragos_87

08.09.2018

Mie mi-a placut filmul asta pentru ca are cam de toate iar jocul actorilor este unul reusit.Filmul nu este rau insa ii lipseste actiunea si acel suspans care sa te tina cu sufletul la gura,in rest e foarte reusit.La coloana sonora se mai putea lucra dar cel mai mult mi-a placut scenografia iar faptul ca filmul este unul echilibrat avand din fiecare cate putin chiar si subtilitatile civilizatiei franceze,il face mai spectaculos si iti ofera o doza de curiozitate mare.Il recomand din toate punctele de vedere.

0 0