Almost Famous

Dramă, Muzică (United States of America)

Cameron Crowe

Columbia Pictures, Vinyl Films, DreamWorks

15 Septembrie 2000

26 Noiembrie 2020

Intr-o zi, unui tanar care colaboreaza cu revista Rolling Stones i se iveste posibilitatea de a scrie despre trupa Stillwater, care se anunta a deveni un mare succes. William porneste alaturi de ei in turneu, in ciuda protestelor mamei sale. Cu cat petrece mai mult timp alaturi de membrii trupei si alaturi de frumoasa Penny, care calatorea cu ei, el devine mai putin un observator si mai mult un participant la viata celor din trupa

nasturi

08.09.2018

Film foarte fain.Ma gandeam ca e unul de duzina(am inceput sa nu mai cred in recomandari),insa,m-am inselat si am ras tot filmul.Cred ca fetele sunt la fel de importante ca si membrii formatiei,ca sa nu mai vorbesc de pusti.De fapt ,la urma,una din ele spune cat de importante au fost ele si tocmai pentru ca nu au facut nimic din obligatie,faima,bani,ci numai din placere,distractie,daruiere. Cadre foarte reusite ,culori vii care atrag si trimit spre acea epoca.Genericul...........foarte bun.

4 3

sergiuseling

08.09.2018

Dupa Jerry Maguire, Cameron Crowe realizeaza o alta capodopera poate chiar mai buna. In filmul acesta parca toate lucrurile sunt la superlativ. Filmul este un omagiu adus spiritului rock and roll autentic(fara droguri sau bani, doar pentru fani) sau cel putin al ceea ce visam cand aveam un album al vreunei formatii si traiam muzica lor. Fiecare personaj e tratat cu mare atentie fiecare cu povestea lui, nici unul nu este lasat la intamplare filmul tratand o sumedenie de stari sufletesti, si chiar cu toata aceasta complexitate nimic nu pare in plus. Si toate interactiunile intre personaje au functionat foarte bine, sa nu mai vorbesc de coloana sonara exceptionala si potrivita pentru fiecare scena. Oricum am sa ma opresc aici pentru ca nu vreau sa incep sa descriu cat de bun e fiecare scena sau fiecare sentiment care ma misca, fiecare scena care m-a facut sa rad pentru, fiecare poveste de viata, pentru ca n-o sa mai citeasca nimeni la cat de mult as lauda filmul. O adevarata capodopera.

6 4

iulia_ruxi

08.09.2018