Dramă, Comedie, Romantic (United States of America)

Cameron Crowe

Cameron Crowe

Vinyl Films, Scott Rudin Productions

27 Mai 2015

4 Septembrie 2015

<p>Un antreprenor militar cu reputație se întoarce acolo unde a avut cele mai mari realizări din carieră și reia legătura cu o iubire veche. Între timp se îndrăgostește fără să-și dea seama de supraveghetoarea strictă care i-a fost desemnată din partea Forțelor Aeriene.</p>

stricted

08.09.2018

Mi-a placut, merita vazut!

1 19

08.09.2018

Dupa emotionalul We Bought a Zoo, regizorul Cameron Crowe revine cu Aloha, film care imi starnea un oarecare entuziasm cu ceva timp in urma. Fiind primit nu tocmai grozav de catre public iar croniciile find doar usor neutre, acel entuziasm a disparut destul de repede insa niciodata pusa la indoiala vizionare acestui film la un moment anume. Aloha mi s-a parut un film placut, simpatic insa mai mult de atat nu se poate pune problema. Are niste momente moarte si lipsite de inspiratie insa acestea sunt intr-un numar minor, exact cat sa nu deranjeze foarte mult. De asemenea sunt cateva scene frumos imaginate de catre regizor, scene placute care iti ofera o anumita stare de bine si confort. Povestea este una nu foarte interesanta, cu nimic nou original cand vine vorba de dragoste, relatii, familie insa chiar si asa am urmarit cu mare atentie acest fir narativ. Un alt plan al povestii urmareste cariera profesionala a personajului principal interpretat de catre Cooper. Insa cand actiunea se focaliza pe acest plan secundar putin din atentie imi disparea, neintelegand in mare parte ce se intampla cu adevarat. Inceputul filmului fiind unul pe care nu l-am inteles complet. Insa treptat treptat am inteles toate detaliile insa nu am ramas cu nimic impresionat de aceasta idee secundara implementata in firul narativ. Numele sonore implicate in realizarea acestui film au fost desigur motivul principal pentru care am ales Aloha. Chiar daca stiam ca nu e un film mult prea grozav, aceste nume oarecum m-au obligat sa nu il trec cu vederea. Dupa o pauza de 4 ani, Crowe revine la carma unei pelicule si nu pot sa spun deloc ca face o treaba slaba. Insa se putea si mai bine. In distributie regasim foarte multe nume sonore. In prim plan este Bradley Cooper, alaturi de el fiind mereu prin preajma Emma Stone. Nu m-au impresionat cu nimic acestia. De asemenea o putem regasi si pe Rachel McAdams, pe care pur si simplu am adorat-o in acest film. John Krasinsky foarte tacut, Alec Baldwin cateva scene. Dupa ce au impartit aceasi scena in St.Vicent, Bill Murray si simpaticul copil Jaeden Lieberher sunt din nou colegi in Aloha. Un film placut si relaxant care nu prea are multe de spus insa uneori gaseste cateva moduri inspirate macar de a trezi ceva in spectator. Nu e un film prost absolut deloc si poate fi trecut usor cu vederea insa nu recomand acest lucru. Pentru o dupa-amiaza insorita la sfarsitul verii, poate ca Aloha este unul dintre moduriile simpatice prin care sa ne luam ramas bun de la vara. Eu ii acord doar nota 6, se putea mai bine insa bine ca nu a fost mai rau decat atat.

3 2

mihaelatb

08.09.2018

un film facut parca a-i da "vacanta" lui Bradley Cooper, dupa rolul din American Sniper. Deci: ochii albastri a lui Bradley Cooper, o poveste de dragoste trecuta si una actuala, putina mitologie hawaiana si peisaje superbe. Doi actori care au fost pusi pe generic pentru nume( Bill Murray si Alec Baldwin), dar care puteau fi inlocuiti de oricare altii. Un film slab care nu justifica pierderea timpului cu vizionarea sa.

2 0