Already Dead

Acțiune, Crimă, Dramă, Mister, Thriller (United States of America)

Joe Otting

Havenwood Media, Turkey Ranch Productions

11 Decembrie 2007

18 Septembrie 2021

Already Dead este un film de actiune cu o distributie formata din actori americani, din care nu lipseste suspansul si tensiunea specifica unui thriller. Filmul incepe cu drama dintr-o familie, in care capul familiei, Thomas Archer, este unul dintre oamenii principali intr-o firma de succes. Baiatul acestuia este ucis, iar sotia sa molestata de un criminal necunoscut care scapa din mainile justitiei pentru simplul fapt ca politia nu vrea sa se mai ocupe de caz. Thomas este distrus la aflarea vestii, mai ales ca si sotia il paraseste pentru o bucata de timp pe motivul ca ii aminteste de chipul fiului lor, iar politia nu face altceva decat sa-l indrume la un psiholog. Acest psiholog ii recomanda lui Archer o echipa de specialisti, care in schimbul unei sume imense de bani, il vor ajuta sa descopere adevaratul criminal. Thomas accepta si se trezeste pus fata in fata cu presupusul autor al crimei pe care il tortureaza in fel si chip. Totusi, ceva nu e i se pare in regula, iar tatal victimei incepe sa se intrebe daca este cu adevarat acel om criminalul.

Andrei_fermecatoru

08.09.2018

Un barbat plateste o suma mare de bani pt a putea fi fatza in fatza cu cel care i-a omorat copilul. Dar daca atunci cand se va afla singur cu acesta intr-o camera, va incepe sa-l tortureze si totusi, exista o posibiltate ca ala sa nu fie cel pe care-l cauta???!!! La intrebarea asta o sa va raspundeti singuri urmarind filmul. Spun din start ca nu e o capodopera, dar are atat actiune cat sa te faca sa-l vezi pe tot. E un "revenge-movie" obisnuit, plin de impuscaturi, suspans, rasturnari de situatie...ce mai, un film de actiune. Desi e mai slab decat "Death Sentence", cu care comparatia este evidenta, ramine totusi un film la care nu ai nimic de regretat daca te decizi sa-l vezi.

1 1

lali74

08.09.2018

Politisti care vor sa se joace de-a Dumnezeu, Se folosesc de un tata la care ii omoara baietelul si ii maltrateaza sotia , sa tortureze alt tata, pana descopera ca nu el e criminalul din cauza tatuajului , atunci il ajuta si reusesc sa scape,

0 1

ank_d91

08.09.2018

Interesant film zic eu, chiar daca din pacate aceste lucruri se petrec si in viata de zi cu zi. E mai bun decat filmele obisnuite americane care se termina cu victoria unui singur tip bun care se lupta cu nu stiu ce armata si bineinteles ca castiga isi ia gagica si pleaca acasa. Acest film porneste de la o drama si finalul nu e chiar un happy end. Arata cu adevarat ce ar face un tata pentru familia lui, pentru fiul lui ucis... desi razbunarea nu e cea mai buna solutie. Merge!

0 1