American Graffiti

Comedie, Dramă (United States of America)

George Lucas

Universal Pictures, Lucasfilm, The Coppola Company

1 August 1973

15 Ianuarie 2021

E vara lui 1962. Cativa prieteni dintr-un orasel californian (care nu intamplator se numeste Modesto) vor sa se distreze pentru ultima oara impreuna. Steve si Curt trebuie sa plece la colegiu peste cateva zile, dar au impresia ca lumea de dincolo de Modesto nu e potrivita pentru ei. Terry "The Toad", tocilarul grupului reuseste miraculos sa-si rezolve o intalnire cu Debbie, una dintre cele mai atragatoare fete din oras. Seara e animata de DJ-ul de la postul local de radio, care promite petrecaretilor o compilatie cu cele mai bune 41 de piese dintotdeauna. In timp ce Wolfman Jack schimba piesa dupa piesa, Steve incearca sa incheie conturile cu iubita sa, Laurie si Curt viseaza la o intalnire cu o blonda misterioasa.

EduardR

08.09.2018

Wow! M-am simtit in anii '60 pentru 110 minunte, desi nici nu eram nascut atunci. Deci, nu e de mirare ca Lucas si-a capatat locul printre nemuritorii noului val. Povestea din micul oras american cu personajele pur americane, desi pare aparent simpla si lipsita de ceva mai deosebit, devine o poveste despre generatie, ceea ce este chiar impresionant. Pana si "Cacealmaua" lui George Roy Hill, care a concurat cu "American Graffiti" pentru Oscar in '74, mi se pare in fata acestui film mai ... slaba.

6 1

cezar33

08.09.2018

O poveste de succes este aventura realizarii acestui film. Buget extrem de mic actori care peste ani vor deveni superstaruri cu exceptia lui Ron Howard care va fi "oscarizat" ca regizor. Anii teribili, anii rock and roll-ului sia curselor de masini, cand pustimea abia iesita din gaoace umbla turbata dupa sex, cand viata era minunata si merita traita din plin. O spun eu unul din generatia tanara a acelor ani, care m-as fi bucurat sa traiesc acolo adoima eroilor din film.

4 0

memodanuta

08.09.2018

o epopee mai clasica a timpului trecut,cu gaguri la moda pe atunci,furia rock and roll-ului si a vietii frenetice,a curselor de masini,a distractiilor la maxim,goana dupa fustite,totul in schimbul maturizarii,,....

1 0