American Reunion

Comedie (United States of America)

Jon Hurwitz, Hayden Schlossberg

Universal Pictures

4 Aprilie 2012

6 Aprilie 2012

În vara anului 1999, patru adolescenţi din East Great Falls - Michigan se străduiesc să îşi piardă virginitatea înainte de a deveni subiectul bătăii de joc a colegilor de liceu mai experimentaţi şi cu o viaţă sexuală activă. A trecut multă vreme de la acele evenimente hilare, iar gaşca se reuneşte în oraşul natal pentru a participa la reuniunea de 10 ani de la absolvirea liceului, pe parcursul unui week-end băieţii şi fetele de odinioară, transformaţi în adulţi mai mult sau mai puţin responsabili, fiind martorii schimbărilor petrecute în vieţile fiecăruia. Jim Levenstein şi Michelle Flaherty sunt în continuare căsătoriţi şi au devenit părinţi, având un mariaj solid pe care îl ameninţă din când în când Nadia. Kevin Myers s-a despărţit de Victoria Lathum şi s-a însurat cu Ellie, fiind arhitect şi lucrând de acasă. Chris "Oz" Ostreicher nu mai este în relaţii apropiate cu Heather, are o nouă iubită petrecăreaţă şi amuzantă pe nume Mia, este comentator sportiv de fotbal american şi şi-a achiziţionat o casă de vis pe plaja din Malibu, având cel mai mare succes în carieră dintre toţi foştii colegi. Paul Finch încă tânjeşte după Jeanine Stifler, mama cea sexy a lui Steve Stifler, acesta din urmă nematurizându-se complet, lucrând pentru un şef care nu îl tratează cu respect şi neavând prea mult succes la femei.

elessar

08.09.2018

Se pare ca avem un an 2012 foarte bogat in comedii care mai de care mai amuzante..iar American Reunion nu face exceptie. Pentru mine a fost o surpriza uriasa pentru ca sunt plictisit de filme in genul asta si nu credeam ca mai pot veni cu ceva nou in "American Reunion" dar a fost un final glorios pentru seria "American Pie". De vazut cu prietenii la cinema cand aveti nevoie de o portie buna de ras..

12 5

El_KaPpa

08.09.2018

O "placinta" pe care am mai mancat-o de 3 ori, cu acelasi gust delicios pe moment, dar care dispare imediat cum ai iesit din sala. Scena finala este singurul moment din film pe care ti-l vei aminti si in urmatoarele zile . Daca ti-au placut precedentele (ma refer strict la primele 3 si nu la "continuarile" alea stupide lansate direct pe DVD), este imposibil sa nu iti placa si asta. Povestea este exact ceea ce anunta si titlul, adica o reuniune dupa 10 ani de la terminarea liceului, singura chestie noua fiind diferenta dintre generatii, cea din ziua de azi castigand detasat la capitolul teribilism. Ma bucur ca au reusit sa reuneasca toate personajele, chiar daca unele apar doar pentru scurt timp. Stifler si Jim's Dad ofera cele mai bune reprezentatii, in timp ce Ali Cobrin in rolul lui Kara nu va fi uitata usor de partea masculina . Glumele si fazele amuzante sunt exact asa cum te-ai astepta de la un astfel de film, doar ca sunt temperate pe ici pe colo de gandirea matura pe care au capatat-o personajele in acest timp (exceptie Stifler) si de cateva momente ce vor sa puna un strop de emotie. Una peste alta, este un deja vu placut ce merita incercat o data, macar pentru nostalgia de a vedea din nou in actiune vechea gasca american pie. Enjoy it!

31 9

delfinasu

08.09.2018

O ultima felie de "placinta americana", cu de toate, la fel de savuroasa precum prima, destul de condimentata si de aceasta data. Inceputul si sfarsitul (imediat dupa inceperea afisarii genericului final) sunt antologice, insa si pe parcurs avem cateva secvente comice in genu' si spiritu' unui film din seria American Pie. Si pe mine m-a bucurat faptul ca au aparut toate personajele importante din prima parte, totusi Stifler "fura" aproape toate secventele comice, lui Jim ramanandu-i doar vreo 2-3 "solo". Asadar il recomand fanilor seriei, dar mai ales tuturor celor care au apreciat primele doua parti. Filmul va fi gustat chiar mai bine de catre cei care au serbat 10, 20 de ani de la terminarea liceului sau a facultatii si ar fi haios de vizionat in grup la o astfel de reuniune de anul acesta. In mod normal deoarece am primit ceea ce ma asteptam, nici mai mult, nici mai putin, i-as fi dat un 5.9-6/10, dar pentru ca mi-a atins o coarda sensibila si intrucat nu m-a dezamagit, ii mai acord juma de punct. Asadar 6.4-6.5/10, fara remuscari. PS: pe langa mama lui Stifler, mai apare mama unui personaj principal ;)

10 6