Comedie, Fantasy (United States of America)

David Zucker

David Zucker

Mpower Pictures

3 Octombrie 2008

26 Ianuarie 2021

<p align="justify">     Michael Malone este un producator de film de la Hollywood charismatic, cinic si anti-american, care se alatura unui grup de activisti de stanga in incercarea lor de a interzice sarbatoarea de 4 iulie si festivitatile pompose prilejuite de aceasta. Michael este vizitat ulterior de catre fantomele a trei persoane foarte importante in istoria Statelor Unite ale Americii - primul presedinte al tarii George Washington, John Fitzgerald Kennedy si generalul George S. Patton, care a condus armata americana in timpul celui de-al doilea Razboi Mondial - care il poarta impreuna cu ei intr-o calatorie fantastica si amuzanta pentru a incerca sa-i schimbe modul de gandire si pentru a-i arata adevarata semnificatie a sarbatorii de 4 iulie si ceea ce inseamna patriotismul si spiritul american.</p><p align="justify">    Atunci cand teroristii din Afghanistan au nevoie de un regizor care sa le realizeze un material video de propaganda apeleaza la Michael Malone, care pare alegerea potrivita deoarece ultimul sau film intitulat sugestiv "Die, you American pigs" a inregistrat un mare esec la box-office si, fara sa isi dea seama de consecinte, Michael ii sprijina pe teroristi in planurile lor de a declansa un nou atac impotriva Americii.  </p>

stamatesharck

08.09.2018

Nu merita vazut este slab pentru o comedie, eu unul am pierdut timpul are cateva faze dar in rest ii banal

1 0

Christian175

08.09.2018

Mi se pare o tampenie... de ce? Pentru ca este defapt un film croit pentru batjocorirea unei singure persoane: Michael Moore. Si asa ceva nu se face... Faci o parodie despre politica americana in general...atunci, ma rog, ok....dar acest film este un fel de raspuns al conservatorilor americani la documentarele acide ale acestui regizor democrat. Acum...nu ii tin partea lui Michael Moore (avem problemele noastre fara sa ne bagam in politica lor)... dar astia au facut ceea ce face o persoana care nu are argumente intr-o discutie contradictorie...incepe sa te injure. In acest caz nu au cu ce sa contracareze la argumente destul de solide pe care le prezinta Moore in documentarele sale la niste probleme americane grave...asa ca ce s-au gandit: "Ma, cum sa-l lovim pe asta?... Hai sa-i tragem o parodie!" Daca era o parodie, una de-aia de ii punea pe toti intr-o singura oala, era OK...dar sa te concentrezi ca un laser asupra unei singure persoane...e ceva josnic.

3 2

Cluc

08.09.2018