An Education

Dramă, Romantic (United Kingdom, United States of America)

Lone Scherfig

BBC Films

29 Octombrie 2009

19 Martie 2010

In anul 1961, in suburbiile Londrei, inteligenta adolescenta in varsta de 16 ani pe nume Jenny se pregateste asiduu pentru a intra la Universitatea Oxford si a satisface pretentiile conservatorilor ei parinti Jack si Marjorie. Plictisita de rutina zilnica pe care o presupune viata de liceeana, Jenny este fericita atunci cand il cunoaste pe David, un barbat carismatic si fermecator, care este de doua ori mai in varsta decat ea. David o vrajeste repede pe fata lipsita de experienta si ii incanta atat de mult pe Marjorie si Jack incat acestia ii permit lui Jenny sa plece impreuna cu el in excursii de week-end, sa frecventeze baruri aglomerate pana la ore tarzii ale noptii si sa mearga la concerte de muzica clasica si la licitatii de obiecte de arta. Indragostita de David si ademenita de acest stil de viata libertin si luxos, Jenny uita de planurile de a deveni studenta la Oxford si isi pune astfel viitorul in pericol. Alternativa incitanta de educatie pe care i-o ofera acest playboy stilat i se pare fetei mult mai atractiva decat educatia traditionala pe care a primit-o de la parinti, dar riscul pe care si-l asuma devenind o femeie sofisticata sub bagheta mentorului ei este acela de a uita cine este cu adevarat.

106 Ordonare după: | |

Simonel23

08.09.2018

filmul mi-a lasat o impresie foarte placuta. este o lectie de viata pentru toate fetitele care vor sa renunte la educatie pentru ceea ce cred ele ce este o iubire adevarata....merita vazut

4 5

doralovesgames

08.09.2018

mi-a placut mult atat filmul, cat si actrita din rolul principal. m-a fermecat. ideea din firul povestii nu este noua si se potriveste atat perioadei anilor '60 (in care se desfasoara actiunea), cat si momentului actual. nu trebuie sa lasi deoparte speranta de viitor si potentialul propriu pentru o idee de dragoste, in special una care nu o sa mearga.

7 7

Aqua

08.09.2018