Acțiune, Horror, SF (United States of America, Romania)

Don E. FauntLeRoy

David C. Olson

Stage 6 Films, Hollywood Media Bridge

27 Februarie 2009

24 Februarie 2021

<p align="left"> Un proiect stiintific care prin creearea unui ser, modifica genetic organismul fiintelor,intarindule sau chiar vindecandule de anumite boli.In cazul de fata, lucrurile scapa de sub control atunci cand o anaconda  care a fost supusa testelor reuseste sa evadeze si sa faca numeroase victime.Modificata genetic,nu numai ca si-a marit volumul de 100 de ori dar mai este capabila sa se regenereze intr-un timp foarte scurt. O echipa de arheologi este surprinsa de tavalugul evenimentelor si incearca sa se salveze din aceasta situatie,in timp ce mai trebuie sa faca fata si unor asasini profesionisti,angajati de catre un bogatas-finantatorul acestui proiect stiintific,ce dorea sa recupereze serul si sa-i elimine pe cei ce l-au creat pentru a pastra secretul acestuia. Sunteti curiosi daca vor reusii eroii din film sa se salveze?Nu va ramane decat sa urmari acest a-4-lea fim din seria Anaconda!</p>

laur_15

08.09.2018

Pierdere de timp(din punctul meu de vedere)! Actiunea se petrece in m-tii Carpati, in Romania, cu o gramada de romani, printre actori si nu numai...Regia filmului...PENIBILA!In timpul filmului chiar ma intrebam de ce filmat in in Romania? Ca e mai ieftin? Sirul evenimentelor se produce aiurea...Asasini profesionisti penibili,de parca erau din filmele cu HOME ALONE1De la J.Lo la........in fine...nu vreau sa comentez prea multe! Dar am fost total dezamagit de film!NU RECOMAND! CHIAR VROIAM SA ZIC CA AU PARTICIPAT SI ROMANEII NOSTRI LA O COLABORARE BUNA, DAR....NU ESTE DELOC ASA!

2 2

cneius

08.09.2018

Demult trebuia oprit "proiectul Anaconda"....actiunea este puerila iar jocul "actorilor" este de un nivel extrem de scazut. Amatorism la toate nivelele.

5 4

o.c.emilian

08.09.2018

Tema filmelor horror cu serpi ,pare ca nu se mai epuizeaza.De la pitoni uriasi,cobre,la anaconde,etc.Sa nu uitam si de avionul plin de serpi din toate speciile!Subiectul a devenit la fel de banal ca si in cazul filmelor cu zombi.Parerea mea este ca in cazul acestui gen horror,interesanta ramane actiunea filmului si bineanteles cine reuseste sa supravetuiasca si daca finalul filmului face cumva o trimitere si la o eventuala continuare,care sper sa fie mult mai buna decat aceasta parte!

5 4