Grey's Anatomy (2005)

| 27 March 2005 ()

Anatomia lui Grey (2005)

Grey's Anatomy

27 Martie 2005

24 Iunie 2021

<p> </p><p class="MsoNormal">Serialul ne introduce in viata de zi cu zi a echipei de stagiari si a indrumatorilor acestora din spitalul Seattle Grace. Personajele principale, Meredith Grey - personajul care da si numele serialului, Cristina Yang, Izzie Stevens, George O’Malley si Alex Karev, isi traiesc primele experiente in medicina, vor evolua ca viitori chirurgi si ne vor dezvalui dramele lor profesionale, dar si problemele din vietile lor personale. Meredith incearca sa treaca peste sechelele copilariei petrecute alaturi de mama sa, Ellis Grey, chirurg renumit in spital, Cristina Yang vrea sa fie prima in tot ce face, fiind o persoana exagerat de competitiva, Izzie se straduieste sa scape de eticheta de blonda/fost model, George incearca sa isi invinga timiditatea si sa devina respectat de colegi, iar Alex isi ascunde originile obscure si compexul de inferioritate prin aroganta. Cazuri medicale, povesti de iubire si intrigi, toate in <strong>Grey’s Anatomy</strong>! </p><p> </p>

156 Ordonare după: | |

22.12.2012

Il vad de atata timp , incat nici nu mi-am dat seama ca nu mi-am spus parerea....Reteta succesului e veche... se ia un grup de personaje si in jurul lor se croiesc povesti...(M*A*S*H (1972–1983), Hotel - (1983).....si multe altele care desi imi vin in minte nu le mai stiu numele. Un serial pe care il ador pentru tot, pentru actori, regie, scenariu,fond muzical dar mai ales pentru mesaj. Exista oare in lume medici ca ei? Exista spitale in care viata pacientului e mai presus de orice?Un serial care da dependenta!

1 0

KgheO

14.09.2008

Un serial care te face sa iti doresti sa nu se mai termine!Foarte bun cu o poveste interesanta,si cu cazuri medicale din ce in ce mai captivante,diversificate si neobisnuite.Serialul este unul de 10!!!

3 1

KgheO

26.09.2008

Cuvintele sunt de prisos in cazul acestui serial,pur si simplu extraordinar,un serial cu o poveste uimitoare, captivanta de la episod la episod,de la sezon la sezon;la toate acestea contribuie din plin coloana sonora(una de exceptie),si distributia,actorii jucandusi parca rolul vietii in acest serial.Ce pot sa urez acestui serial: LA CAT MAI MULTE SEZOANE!

18 2