Anatomia unei crime

Anatomy of a Murder

Crimă, Dramă, Mister, Thriller (United States of America)

Otto Preminger, Zhang Yimou

Columbia Pictures

2 Decembrie 2020

Un avocat umil dintr-un oraș mic împotriva unui procuror mare al orașului. Emoțiile se aprind când un locotenent al armatei gelos pledează nevinovat pentru uciderea violatorului soției sale seducătoare și frumoase.

rubben

08.09.2018

Un film frumos. Singurul pe care l-am vazut pana acum in care nu am stiut nici la sfarsitul filmului daca acuzatul era vinovat sau nu. Pentru amatorii genului (Sala de judecata), nu trebuie pierdut. Exista si momente de umor.

2 2

don.corleone

08.09.2018

Aceiasi problema o am si eu rubben...o mica neclaritate privind vinovatia acuzatului... Dupa parerea mea , acuzatul era vinovat chiar daca juratii i'au dat castig de cauza Lt Manion si Paul Biegler "umilului avocat de la tara" dupa cum spunea el. Pe langa povestea incarcata de pasaje psihologice si presarata cu umor ( uneori sarcastic) filmul merita din plin deoarece isi unesc fortele doi colosi ai cinematografiei din sec XX ( James Steward si George C. Scott) . Se observa lupta de idei , lupta de conceptii dintre cei doi, iar dupa parerea mea Dancer (George C. Scott) a fost mai convingator, chiar daca verdictul a fost " nevinovat pe motiv de nebunie" ... Filmul m'a impresionat foarte mult la fel ca "12 angry man" , sau "Procesul de la Nuremberg"....8/10 Nu'l ratati

5 1

08.09.2018

o capodopera a genului; am aflat despre film intamplator vazand un reportaj despre stewart , in acest reportaj se spunea ca e un film de referinta in cariera lui, asa ca am decis sa il vad; pentru mine e clar daca acuzatul e vinovat sau nu, mi-a placut sa vad filmul pentru dezbaterea de idei, pentru felul in care se poate manipula o situatie, vorbe, priviri, gesturi; intr-adevar stewrt face un rol memorabil; era in plina maturitate artistica; desi filmul dureaza aproape 3 ore nu e deloc plictisitor, din contra; il recomand cu caldura.

0 0