And Soon the Darkness

Horror, Thriller, Crimă, Mister (Argentina, France, United States of America)

Marcos Efron

Utópica Cine, Abandon Pictures, Anchor Bay Entertainment, Redrum Films, Sandbar Pictures, StudioCanal

25 Februarie 2010

30 Septembrie 2020

<div align="justify">  Nord-americancele Stephanie si Ellie se despart de grupul de turisti care exploreaza frumusetile peisajului argentinian facand plimbari cu bicicletele si pleaca in cautare de aventuri palpitante intr-o zona izolata si salbatica a tarii. Dupa ce petrec o noapte agitata la un bar din localitatea Alemana, cele doua prietene se cearta intre ele si pornesc pe drumuri separate, iar atunci cand Stephanie are mustrari de constiinta si se intoarce pentru a o cauta pe Ellie, constata cu stupoare ca aceasta a disparut fara urma. Ingrozita de gandul ca amica ei a fost victime unei rapiri sau chiar a unei crime, Stephanie apeleaza la ajutorul politiei argentiniene, insa autoritatile locale se confrunta deja cu o serie inexplicabila de rapiri ale caror tinte au fost tinerele turiste. Sceptica cu privire la competenta politiei de a solutiona cazul, Stephanie ii cere ajutorul lui Michael, un turist nord-american care locuieste la acelasi hotel si pare sa aiba intentii bune. Suspiciunile pe care i le trezeste ulterior comportamentul lui Michael, o determina pe Stephanie sa nu mai aiba incredere in nimeni si sa incerce sa o gaseasca singura pe Ellie, inainte de a se lasa intunericul si de a fi prea tarziu.  </div>

Abigail

08.09.2018

2 actrite frumoase pe care le urmaresti cu drag indiferent de actiunea filmului ..as putea spune ca Amber Heard e numai potrivita pentru acest rol pentru ca la un moment dat o urmaresti doar pe ea..actiunea ce la inceput te tinea atent in fata calculatorului se pierde incetul cu incetul .dar eu am continuat sa il vizionez si nu regret deoarece spre sfarsit intelegi ca nu e acel film ce se termina cu bine astfel incat toata lumea sa fie fericita ..mesajul e destul de clar si des intalnit in filme..

2 2

liniuta

08.09.2018

Un film reusit , in ciuda subiectului des uzitat ,tensiunea creste progresiv pe masura derularii actiunii , de vazut...nota7

5 5

maroknu

08.09.2018

In acest remake al filmului cu acelasi nume din 1970, doua americance pleaca intr-o excursie intr-o regiune pustie din Argentina. Insa una din ele dispare, iar cealalta trebuie sa o gaseasca, inainte de a fi prea tarziu. Stephanie si Ellie se despart de grupul de turisti care exploreaza frumusetile peisajului argentinian, facand plimbari cu bicicletele si pleaca in cautare de aventuri palpitante intr-o zona izolata si salbatica a tarii... va las pe voi sa descoperiti ce se intampla pe parcurs ...

0 3