Angel-A

Romantic, Comedie, Dramă, Fantasy (France)

Luc Besson

TF1 Films Production, EuropaCorp

21 Decembrie 2005

19 Mai 2006

André, un arab de origine americana caruia i s-au furat actele, este amenintat de catre mafiotii de la care imprumutase bani si, dupa ce constata ca nici politia nu-i este de niciun ajutor, decide sa se sinucida, aruncandu-se de pe un pod. In fata sa, o tanara frumoasa si inalta se arunca in apa, iar acesta, condus doar de curaj, sare dupa ea si o salveaza de la innec. Fata, pe nume Angela, il informeaza ca viata sa ii apartine lui de-acum incolo. In curand André va afla ca un inger s-a pogorat in viata sa si incearca sa il indrepte pe drumul cel bun si sa ii schimbe in bine imaginea de sine. Ce se va intampla, insa, in momentul in care iubirea va schimba viata barbatului, mai ales ca "obiectul" afectiunii este insusi ingerul...?

caracter13

08.09.2018

Un film pe care il recomand cu placere tuturor cinefililor, mai ales ca regia e semnata de Luc Besson - mi-aduce aminte de "Leon", un alt film sub regia lui, extrem de bun! Nici Angel-A nu se lasa mai prejos, amestecandu-ne toate sentimentele si gandurile... ce rezulta in final e ceea ce stiam de mult timp despre filmul frantuzesc, si anume ARTA!

8 1

insoumis

08.09.2018

care arta??serios???Am luat filmul asta pt recomandarea facuta de caracter13..si..a fost un film..straniu...Da na..poate nu am eu cn stie ce exprienta in "arta filmelor"..dar a fost un film dpdv meu L-)

3 6

Apolodor

08.09.2018

Un film neaşteptat, sensibil şi proaspăt, care te ţine în priză până la final şi, dacă eşti în dispoziţia necesară, îţi smulge şi o lacrimă. Mesajul simplu e mai profund decât pare: învaţă să te iubeşti pe tine însuţi ca să-i poţi iubi pe cei din jur. AVERTISMENT! Ori ştiţi bine franceza, ori îl vedeţi cu o subtitrare foarte bună, altfel degeaba îl vedeţi. Recomandat a se vedea cu persoana dragă alături, sau măcar cu telefonul la îndemână ca să o puteţi suna imediat după.

5 1