Angel Heart

Horror, Mister, Thriller (United States of America)

Alan Parker

TriStar Pictures, Winkast Film Productions, Union, Carolco Pictures

6 Martie 1987

23 Noiembrie 2020

Harry Angel este detectiv particular si are un nou caz: trebuie sa-l gaseasca pe Johnny Favourite, un sef de orchestra. Numai ca lucrurile nu sunt atat de simple, Johnny nu vrea sa fie gasit. Investigatiile il duc intr-o lume a fortelor oculte si demonice. In Harlem-ul anilor '55 fiecare martor contactat sfarseste bestial asasinat, parca dupa un ritual satanic. Cu cat afla mai multe despre clientul sau, cu atat descoperea lucruri noi despre sine. Obligat sa lupte pentru viata sa, Harry este fortat sa cada la invoiala cu insusi Diavolul.

raluka87

08.09.2018

Un film interesant, cu un final neasteptat. Un film ce prezinta odiseea unui detectiv particular, pe nume Harry Angel. Acesta e angajat pentru a-l găsi pe un cîntăreţ de jazz dispărut cu cativa ani în urmă, iar investigatiile sale il vor duce la descoperiri cu totul nebanuite. Totul se petrece în atmosfera toridă şi încărcată de senzualitate a Louisianei şi a New Orleansului, patria magiei negre şi a cultului voodoo, ceea ce adaugă un plus de mister şi tensiune întregii poveşti. Filmul e un thriller inspirat de cartea "Fallen Angel" a scriitorului William Hjortsberg.

6 5

svety

08.09.2018

Louis Cyphre...bun nume...bun actor. Un film interesant, plin de actiune si te tine cu sufletul la gura.

3 3

highlander

08.09.2018

A durat cam mult,dar a meritat vizionarea unui film care m-a tensionat destul de mult,cu rabdarea intinsa la maxim in asteptarea izbavirii de tot ce poate produce rau "demonul" mereu pus pe treaba,de aceasta data de americani impatimiti de culturile voodoo cu interese stricte a fortelor obscure din oras. O intalnire intre dualitate,intre bine si rau, intre doi actori patimasi pentru rolul lor si menirea filmului de a fi incadrat in categoria celor mai bune filme de suspans.

11 6