Angels & Demons

Thriller, Mister (Italy, United States of America)

Ron Howard

Panorama Films, Columbia Pictures, Imagine Entertainment, Skylark Productions

13 Mai 2009

15 Mai 2009

<p>Productia este continuarea succesului intitulat "The Da Vinci Code" si se bazeaza, la fel ca predecesorul, pe un roman scris de Dan Brown. Desi actiunea romanului Angels & Demons are loc inaintea celei din The Da Vinci Code, filmul incepe exact din punctul lasat de prima parte.Profesorul Robert Langdon, cel mai respectat expert in simboluri antice din SUA, este chemat intr-o institutie de cercetare elvetiana pentru a a descifra un semn de pe pieptul unui fizician omorat. Aici descopera indicii ce il cutremura, fiind foarte probabila reinvierea unei vechi organizatii secrete cunoscuta sub numele de Illuminati si considerata de toti cunoscatorii drept cea mai teribila grupare ce a existat vreodata pe Pamant. </p><p>Cercetarea care o desfasoara ii aduce in imprejurimile Vaticanului inclusiv la cele 4 altare ale stiintei: Pamant, Aer, Foc si Apa. Toate acestea se desfasoara in momentul in care la Vatican are loc intalnirea pentru alegerea unui nou Papa. Un asasin care lucreaza pentru Illuminati a capturat 4 cardinali a caror soarta va fi decisa pe parcursul filmului. Indiciile gasite in continuare il vor pune pe urma unei conspiratii internationale in care e adanc implicata si Biserica Catolica. </p>

164 Ordonare după: | |

El_KaPpa

08.09.2018

Ingeri si Demoni e unul din acele filme la care te astepti la mult si te duci sa-l vezi cu teama ca te va dezamagi ca multe alte filme foarte asteptate! Eu l-am vizionat si nu este deloc asa! Este exact ce ma asteptam sa vad, o ecranizare buna, roluri jucate foarte bine si o actiune alerta la care nu ai cum sa te plictisesti! Sunetul si el de o calitate exceptionala si parca te simteai acolo in film! Recomand tuturor sa se duca si sa-l vada la cinema! Merita toti banii ! Nu e chiar filmul anului sau un film ce intra in cele mai bune filme vazute dar este destul de bun!Mie unul mi-a placut mai mult decat Codul lui DaVinci. 9/10 Vizionare Placuta!

22 13

sShadow

08.09.2018