Trailer #1 00:00

Angels in America (2003)

| 07 December 2003 ()

Angels in America (2003)

7 Decembrie 2003

2 Iunie 2020

<p><strong>Angels in America</strong> este miniserie marca HBO, care are la baza o piesa de teatru scrisa de Tony Kushner si rasplatita cu un premiu Tony. Kushner a adaptat textul originar, iar Mike Nichols a fost directorul filmului. Este o miniserie care abordeaza diferite teme de la sida la relgie, de la homosexualitate la ingeri, practic pune in evidenta orice aduce sufletului impacarea cu sine.</p><p>Poveste prezinta un grup de oameni care, la prima vedere nu au nimic in comun, dar care sunt conectati prin diferite ideologii sau experiente. HBO a distribuit miniseria sub diferite forme: initial a distribuit 2 parti de cate 3 ore fiecare sub numele de Millennium Approaches" si "Perestroika". Apoi a impartit-o in 6 capitole ("Bad News", "In Vitro", "The Messenger", "Stop Moving!", "Beyond Nelly" si "Heaven, I'm In Heaven").</p><p>Miniseria a fost nominalizata la multe premii Emmy si Globurile de Aur. </p>

12.01.2012

un film greu digerabil; un film lung dar care prin distributia lui impune vizionarea; nu o sa il povestesc, nu are sens, oricum comentariile puse aici ( in majoritate ) sunt pertinente si documentate; o sa spun ce m i-ar fi placut, mi-ar fi placut o analiza a Americii nu doar din prisma homosexualitatii si a Sidei ci si din alte perspective; jocul actorilor a fost fenomenal , fiecare dintre ei a dat ce e mai bun; totusi ingerul Emmei parca a fost mult prea teatral pentru a-l lua in serios, avea parca o mare doza de falsitate ( e posibil sa fiu subiectiva ) , nu a parut demn de a fi luat in serios; l-am remarcat pe Justin si pe cel ce l-a interpretat pe Belize, au fost superbi; despre pacino pot sa spun ca a facut unul din cele mai bune roluri din cariera lui; nota de pe IMD este justificata, e un film cu o mare incarcatura artistica, aproape de nivelul Calauzei, ar putea fi o replica americana data rusilor.

0 0

KingJulien

30.05.2010

Putine au mai ramas de spus despre acest film, avand in vedere interpretarile cinefililor de aici. Ma subscriu, asadar, comunitatii celor care stiu sa aprecieze un film atat de complex si moralizator precum Angels in America. Incepand cu personaje confuze si in cautarea propriilor identitati, prinse intre credinta si propria vointa, intre spiritalitate si degradare atat interioara, cat si trupeasca (si ma refer aici la SIDA), intre iubire si deziluzie, intre devotament si abandonare, intre realitate si fictiune, continuand cu un fir narativ fragmentar ce prezinta evolutia si povestea fiecarui personaj si modul straniu in care destinele lor se intrepatrund si se inflluenteaza reccirpoc, cum deciziile si rabufnirile acestora le schimba cursul existentei si terminand cu o coloana sonora atat de literara, o adevrata poezie ce evoca mai degraba un basm, decat o realitate cruda si chinuitoare. Intreaga arhitectura a filmului se bazeaza nu pe o singura tema, ci pe mai multe subiecte atat de actuale, dezbatute si prezente in societatea cotidiana, insistandu-se pe situatia Amercii la finele secolului 20 (1985, mai exact) si anume: homosexualitatea si SIDA, comunitatea mormona, traditiile evreiesti, teribila dorinta de schimbare si de nou, coruptia sistemului justitiar, abuzul de medicamente si dereglari mentale ca urmare a acestuia, razbunarea, viata si moartea, spiritualitatea, amicitia, ipocrizia si instabilitatea. Si toate acestea la o rima vedere. De multa vreme nu am mai vizionat un film atat de incarcat de semnificatii, atat de profund si marcant. Este o adevarata alegorie a evolutiei umanitatii cu tot ceea ce implica ea: durere, boala, fericire, efort, instabilitate etc Al Pacino, Meryl Streep si Emma Thompson, sunt incredibili in rolurile lor, insufletesc si daruiesc personajelor niste caractere atat de puternice si atat de credibile, incat nu am putea avea absolut nimic de obiectat. La fel de bine s-au descurcat si mai tinerii Patrick Willson, Jeffrey Wright, Mary Louise Parker sau Justin Kirk, care au avut niste interpretari naturale si fluide.

4 0

lauraharper

25.06.2009

Ca sa poti intelege filmul asta trebuie mai intai sa iti dai seama ca ai de-a face cu o piesa de teatru. Si ca in orice piesa de teatru, dialogurile nu sunt tocmai precum cele auzite cotidian sau scenariile filmelor. Tony Kusner nu creeaza dialoguri banale, ci o adevarata capodopera literara. Imbinarea lumii fantastice cu cea reala este exceptionala. Piesa NU este despre gay, SIDA, evrei, mormoni sau politica, desi acestea sunt papusile pe care le manuieste cu mult talent maestrul Kushner. Tema este schimbarea, nevoia de schimbare a omului, care poate aduce durere, dar este imperativa. Iar ingerii vor o stare de fapt inalterabila: Dumnezeu , in timpul creatiei a parasit Raiul pentru a fi cu oamenii si acum il vor inapoi. Distributia este exceptionala: Pacino si Streep prima oara impreuna (ce minune creeaza!), Emma Thompson (superba!) si Jeffrey Wright ( divin!). Acestia atrag atentia, dar toti sunt superbi si expresivi cum cuvintele rar pot descrie. Streep este o actrita colosala, care interpreteaza aici patru roluri, printre care unul de rabin(!!!). Filmul este de vazut pentru oricine are mintea deschisa unei calatorii complexe si naucitor de frumoase.

5 2