Anna Karenina

Dramă, Romantic (United Kingdom)

Julien Duvivier

Jean Anouilh, Julien Duvivier, Guy Morgan

London Film Productions

27 Mai 2022

<p align="left">Anna Karenina, femeia care si-a lasat casa, sotul si copilul pentru a-si trai viata cu un cont...Contele Vronski. Iubirea  adultera a Annei contrasteaza cu iubirea pura dintre Katie si Levin . Contele Vronski , o intalneste pe Anna intamplator intr-o gara iar dupa aia la aniversarea lui Katie. Intre acestia se infiripa o iubire pusa la zid de catre societate si in acelasi timp un foc imens care nu se stinge niciodata. Intamplator sau nu  in aceea gara Anna a asistat indirect la sinuciderea unui om care s-a aruncat sub rotile trenului , fapt pe care il va repeta si Anna in finalul filmului. Anna Karenina isi traieste iubirea pe care nu a putut sa o traiasca cu sotul ei , iubeste cu pasiune si fara inhibitii ignorand prejudecatile societatii din secolul XIX. Anna Karenina s-a sinucis aruncandu-se sub rotileunui tren simtindu-se marginalizata de societatdar si de familie.</p>

Raluca92

08.09.2018

Anna Karenina este un roman extraordinar scris de marele scriitorTolstoi. Este fara indoiala romanul meu preferat, un roman psihologic, despre societatea rusa. Filmul acesta reprezinta o ecranizare reusita a cartii cu acelasi nume, Vivien Leigh isi interpreteaza rolul foarte bine, intr-un stil unic. Nu prea mi-a placut interpretarea lui Kieron Moore care nu mi s-a parut potrivit pentru rolul sau, in rest am numai cuvinte de lauda, mai ales pentru Vivien Leigh care a fost incredibila in rolul Annei Karenina.

3 0

vforlegacy

08.09.2018

Am citit cartea.La inceput mai de gura mamei apoi am trait fiecare sentiment din carte.Ce sa mai spun de film.Cu interpretarea exceptionala a lui Vivian .Exact cum mi-am imaginat.

0 0

Bci2

08.09.2018

Poate cea mai bună ecranizare în alb-negru a cărții marelui Tolstoi cu același titlu din 1874. Vivien Leigh joacă rolul Annei în mod excepțional ți convingător în acest film englez din 1948. Filmul regizat de Julien Duvivier și produs de LONDON FILM este într-adevăr excepțional--distribuit și de 2oth Century Fox! Este o versiune rafinată ce contrastează cu reprezentarea sovietică a filmului și este cu mult mai apropae de carte decât versiunea filmului produs de sovietici cu mare fanfară și unele distorsiuni semnificative. Descrierea din pagină este greșită: în final Anna stă drept în fața trenului, nu se aruncă sub roți cum zice descrierea din pagină. Rolul foarte dificil al soțului încornorat , nobilul Karenin este jucat excepțional de Ralph Richardson. Surprinzător de convingător li de mișcător sunt ambii actori. Prin comparație, contele Vronsky--amantul Annei Karenina apare ca un personaj oarecum trecător și nu destul de bine schițat. Acesta-i un film deosebit care trebuie văzut. O tragedia a emoțiilor, iubiri ajunsă în impas și o anumită profunzime bine redată ăn film tradusă excepțională din cartea scriitorului clasic Leo Tolstoi. Dintre cele 20 sau mai multe ecranizări le concurează pe toate celelalte, inclusiv pe cele sovietice.

3 10