Anna Karenina

Dramă, Romantic (France, United Kingdom)

Joe Wright

Working Title Films, Universal Pictures, Focus Features

6 Septembrie 2012

14 Decembrie 2012

<p><span>Secolul 19, Rusia... O societate în care iubirea este privită ca un păcat, mai ales dacă persoana aleasă nu este cea cu care ți-ai unit destinul în fața lui Dumnezeu. Anna Karenina, soție devotată și mamă iubitoare, este mulțumită de viața pe care o duce, dar nu și fericită. Sosind la Moscova, sensibila Anna Karenina îl întâlnește pe atragătorul capitan Vronsky. Pentru el, ea renunța la căsătorie, familie, poziție socială...și, în final, chiar la viața ei.</span></p>

Bci2

08.09.2018

Pare greu de crezut că pe o temă atât de clasică--și de clasă-- se poate face ceva cu totul într-adevăr nou. Realizarea și emoțiile mascate poate de o scenarizare la cel mai înalt nivel sunt desigur lucruri care nu i se pot reproșa filmuli. 130 de minute de film dramatic care va fi văzut de toți cinefillii cu interes adevărat în filme de calibru. Descrierea scurtă e utilă pentru că nu va preveni delectarea la acest film nou scenarizat doar în parte după romanul clasic al lui Leo Tolstoi. Am plâns din nou la film, ... deși știam de multe ori deznodământul! IMDb n-are habar despre ce-i vorba-n film!

3 9

SORICA2012

08.09.2018

Printesa, esti mai puternica decat Anna. Hai sa dam un alt final filmului cat mai curand! putem? Te adooor!!!!

2 8

mdomnita

08.09.2018

Ca sa folosesc o formulare la fel de scurtă ca descrierea filmului... Anna Karenina a fost un film mare. Acest film a fost exact ceea ca mă așteptam, o ecranizare a unui roman clasic stufos care reușește să cuprinda bine toata povestea din roman. Keira Knightley joacă excelent, ea dă oricum impresia de nobilitate și i se potrivesc bine rolurile de genul ăsta. Cu toate astea, mie cel mai mult mi-a plăcut Domhnall Gleeson căruia i-a venit ca o mănușă rolul. Filmul prezintă foarte bine sociatatea din Rusia secolului 19 și face spectatorul să se imagineze in acea perioadă, asta parcă mi-a plăcut cel mai mult. Eu zic că e un film de văzut în mod special pentru modul în care e realizată imaginea secolului 19 și pentru jocul excelent al actorilor.

13 2