Annie

Comedie, Dramă, Familie (United States of America)

Will Gluck

Marcy Media, Columbia Pictures, Olive Bridge Entertainment, Sony Pictures, Overbrook Entertainment

19 Decembrie 2014

26 Decembrie 2014

Quvenzhané Wallis (Beasts of the Southern Wild), nominalizată la premiul Oscar, joacă rolul lui Annie, un copil părăsit de părinți, care se luptă să-și croiască un drum în viața dură de pe străzile New York-ului, în anul 2014. Când era mică, ea a fost lăsată de către părinți în grija lui Miss Hannigan (Cameron Diaz), o asistentă maternală rea și lacomă, sub promisiunea că vor reveni s-o ia înapoi într-o bună zi. Dar soarta copilei se va schimba când bogatul candidat la primăria New York-ului, Will Stacks (Jamie Foxx) - sfatuit de adjuncta sa, Grace (Rose Byrne) și de șmecherul său șef de campanie, Guy (Bobby Cannavale) - recurge la o stratagemă electorală, luând-o în grijă pe mica "orfană". Stacks consideră că este îngerul ei păzitor, dar firea pozitivă a lui Annie și încrederea sa în ziua de mâine ar putea să schimbe rolurile lor exact pe dos.

valy94

08.09.2018

O comedie relaxanta , cu o poveste destul de frumoasa ..Ar fi fost si mai bun daca s-ar fi renuntat la musical , care a fost cam mult dupa parerea mea. Nota 7

1 0

Dragos_87

08.09.2018

Am ramas placut surprins de filmul asta.Am citit povestea filmului care din prima mi-a captat atentia,iar regia e foarte bine realizata.Jamie Foxx face un rol bun,muzica de fundal este la locul ei cat sa starneasca copilul din tine,iar replicile si felul cum au ales sonorul muzical sunt neasteptat de bune.O comedie relaxanta de familie care poate fi urmarita de orice varsta in special de cei mici care vor adora sa o vada.Il recomand cu mare drag!

0 0

08.09.2018

iata noua shirley temple a americii; un musical reusit, desi initial am fost plina de scepticism, filmul m-a captivat. diaz face si ea un rol foarte bun in rolul de acritura.