Anonyma - Eine Frau in Berlin

Dramă, Război (Germany)

Max Färberböck

Constantin Film Produktion, Zweites Deutsches Fernsehen (ZDF), Tempus

10 Septembrie 2008

1 Aprilie 2020

A Woman in Berlin (Eine Frau in Berlin) este o drama inspirata dintr-o intamplare reala, povestita in cartea cu acelasi nume, scrisa de o autoare anonima, identificata apoi ca fiind Marta Hillers. Autoarea a fost victima abuzurilor armatei rosii, dupa ce orasul Berlin a fost ocupat de catre sovietici, la sfarsitul celui de-al doilea razboi mondial. Filmul regizat de catre Max Färberböck, explica multe din ororile prin care au fost nevoiti sa treaca supravietuitorii germani dupa ocupatia rusa. <br /><br />In A Woman in Berlin (Eine Frau in Berlin) este vorba despre o femeie care, dupa ce a fost violata in mod repetat de soldatii sovietici, isi ofera serviciile sexuale unui ofiter mai civilizat, care o protejeaza de violurile celorlalti.

dalvtania

08.09.2018

Ceva aparte, ceva ce ne arata o alta o imagine si persectiva a razboiului spre capatul lui, o dimensiune mai putin accentuata in cinematografie.Un film exceptional ce imprima realitatea intrun mod artistic remarcabil.

2 1

october_song

08.09.2018

Da..un film ce trebuie vazut.Sensibil dar in acelasi timp dur,acest film isi lasa amprenta asupra ta cu siguranta..Iar faptul ca totul este bazat pe o autobiografie il face si mai interesant.Personajele sunt toate atat de complexe,atat de adevarate.Are doua ore si un pic,ceea ce pare descurajant la inceput,si poate pentru cei care nu gusta asa mult dramele o sa devina un pic obositor,dar pentru mine cel putin,nici nu s'a observat cum a trecut timpul.Nici macar nu am urmarit cate minute mai sunt si abia m'am desprins de ecran pentru cateva momente.Incercati sa'l vedeti...nu are cum sa va dezamageasca.

1 1

manurenate

08.09.2018