Ant-Man

SF, Acțiune, Aventuri (United States of America)

Peyton Reed

Marvel Studios

14 Iulie 2015

17 Iulie 2015

Înarmat cu o abilitatea extraordinară de a-și micșora dimensiunea și de a-și mări proporțional puterea, escrocul Scott Lang (Paul Rudd) se vede nevoit să își accepte latura eroică și să vină în ajutorul mentorului său, cercetătorul Hank Pym (Michael Douglas), pentru a proteja secretul ce stă în spatele uimitorului costum Ant-Man. În ciuda obstacolelor numeroase și aproape imposibil de depășit, Pym și Lang trebuie să născocească și să ducă la îndeplinire un plan de succesul căruia depinde viitorul întregii omeniri.

fenomenoromanesc

08.09.2018

WAW!!!! Inca o productie Marvel cu super eroi,asa cum era de asteptat,sa speram ca nu ne va dezamagii si va fi ceva de capul sau.In productie langa el se mai afla si:Flash,Green Lantern 2,the Avengers 2 & 3,Thor:the Dark World,Capitan America:the Winter Soldier,si multe altele.

1 5

Vlady90

08.09.2018

Cred ca putem incadra (eu cel putin) Ant-Man ca fiind una din cele mai bune filme realizate de Marvel si are includ universul Avengers. Are anumite aspecte din Guardians of the Galaxy, in special umorul destul de bine incadrat (mai inspirat ca in Avengers 2) si bineinteles multa actiune. La fel ca in celelalte filme Marvel, referintele la Avengers sunt multiple, dar in acelasi timp actiunea contine multa originalitate si o serie de faze care, cel putin pe mine, m-au incantat. Se pare ca producatorii au invatat din greselile care au mai aparut in filmele precedente din universul Marvel si au inceput sa perfectioneze noile productii.

1 4

iulian30

08.09.2018

CA de obicei filmele de la Marvel nu deceptioneaza,si faptul ca e un nou personaj,as zice ca e ceva original,interpretari foarte bune,Michael Douglas a fost la inaltime si la varsta asta,actiune multa si suspans,scenariu pe alocuri putea fi inbunatatit,dar se accepta.Fiind un film lung,s-a insistat pe prea multe detalii legate de introducerea personajului in actiune. O scena putin cam ciudata e , cand reuseste sa se intoarca din lumea subatomica,nu da explicatii,sau o fi cliseu,eroul nu moare niciodata si iese la suprafata fara explicatii logice?deci ar fi singura chestie cam gresita in film,fapt care ma face sa ii dau doar 9,dar in rest,per ansamblu recomand pentru un film bun de actiune .

2 2