Any Given Sunday

Dramă (United States of America)

Oliver Stone

The Donners' Company, Ixtlan, Warner Bros. Pictures

16 Decembrie 1999

28 Septembrie 2020

<p align="justify">     Atunci cand Jack Rooney, o legenda a fotbalului profesionist si unul dintre favoritii antrenorului Tony D'Amato de la echipa Miami Sharks, se accidenteaza grav si este scos din joc, un tanar necunoscut in varsta de 26 de ani pe nume Willie Beamen este desemnat spre a-l inlocui. Stand multi ani pe banca de rezerve din cauza unui sir de ghinioane, Willie Beamen intuieste ca aceasta ar putea fi unica lui sansa de a-si dovedi valoarea, motiv pentru care intra pe teren cu indrazneala si ii uimeste pe coechipieri, antrenori si proprietari prin prestatiile extraordinare pe care le reuseste in urmatoarele partide, devenind repede vedeta, dar nefiind pregatit pentru a face fata succesului neasteptat. </p><p align="justify">    Batranul antrenor Tony D'Amato incepe sa aiba conflicte cu noua, tanara si atragatoarea presedinta si co-proprietara a echipei Miami Sharks pe nume Christina Pagniacci, care doreste sa castige foarte multi bani de pe urma strategiilor moderne de marketing, care ii considera pe jucatori si antrenori niste simple obiecte aflate in posesia ei si care pune la indoiala tehnicile si metodele aplicate de catre D'Amato pe motiv ca ar fi invechite si depasite. </p>

eedy

08.09.2018

Cred ca e primul film prost in care l-am vazut pe Al Pacino

7 13

sinradu

08.09.2018

Prin faptul că prezintă un sport străin nouă, dar cu o intrigă ce reuşeşte să prindă spectatorul, filmul merită să fie văzut din plin. Şi nici distribuţia nu-l face de ruşine.

3 4

riddick

08.09.2018

Duminica, pierzi sau câstigi este o productie regizata de Oliver Stone, câstigator al premiului Oscar, care arunca o privire asupra societatii contemporane prin prisma dinamica a sportului profesionist. Cu toate ca fotbalul american profesionist furnizeaza fundalul plin de actiune în Duminica, pierzi sau câstigi, filmul contine în acelasi timp o poveste si o descriere detaliata a acestor “gladiatori” ai vremurilor nostre, dar si a antrenorilor si familiilor adesea asediate, proprietarilor bogati ai echipei si corporatiilor care urmaresc sa controleze jocul întocmai ca pe o mare afacere, mass-mediei sportive si a diverselor persoane care abia asteapta sa bea din cupa victoriei. Stone a adunat o echipa impresionanta de actori pentru a da viata personajelor care îsi desfasoara activitatea în acest univers dramatic, profan si, adesea, plin de umor, format din: jucatori, antrenori, conducatori de club, ziaristi, comentatori, personalitati media, medici, politicieni si majorete.

7 10