Dramă, Thriller (United States of America)

Nicholas Jarecki

Nicholas Jarecki

Lucky Monkey Pictures, Lionsgate, Green Room Films, Treehouse Pictures, Parlay Films, LB Productions, Artina Films, Alvernia Studios

14 Septembrie 2012

12 Mai 2021

<p align="justify">Robert Miller, managerul unui fond de investiţii din New York, înşeală încrederea investitorilor şi încearcă să vândă afacerea unei bănci înainte ca frauda de proporţii pe care a comis-o să fie dezvăluită. Fără ca soţia Ellen să-l suspecteze de infidelitate, Robert este implicat într-o aventură cu dealerul de obiecte de artă Julie Cote, iar fără ca inteligenta fiică Brooke să remarce că afacerea de familie pe care ar trebui să o moştenească este în pericol, tatăl ei a băgat mâna până la cot în banii clienţilor. Într-o noapte, Robert Miller aţipeşte la volan şi scapă automobilul de sub control, amanta lui pierzându-şi viaţa în accidentul care nu mai poate fi evitat. Dornic să muşamalizeze cazul de omor din culpă, Miller apelează la ajutorul unei vechi cunoştinţe, Jimmy Grant, care îi devine complice şi îl ia cu maşina de la locul accidentului înainte de sosirea poliţiştilor. Fie că este arestat şi judecat pentru moartea iubitei lui în acel accident fatal, fie că este demascat drept delapidator, Robert Miller este pe marginea prăpastiei şi riscă atât să-şi distrugă reputaţia, cât şi să îşi piardă averea şi libertatea. Iar faptul că ambiţiosul detectiv  Michael Bryer investighează cazul morţii suspecte a Juliei şi se apropie pas cu pas de aflarea adevărului nu are cum să fie în avantajul lui Miller.</p>

hitman78

08.09.2018

Foarte bun Richard Gere in rolul milionarului dur,fara scrupule obisnuit sa santajeze pe oricine ii sta in cale si sa iasa curat din orice situatie care-i e defavorabila.Filmul nu e vreo capodopera,nu impresioneaza deloc,pe tema asta s-au facut zeci si zeci de productii asa ca pierde la capitolul originalitate.Totusi nu e lalait si nu plictiseste deloc,merita vazut macar pentru Richard Gere care la 60 de ani arata excelent si e foarte credibil in acest rol.Nota 9

4 0

cmb

08.09.2018

Mi-era dor sa-l vad pe Gere intr-un nou film. Si mi-a placut. Mi-a placut si de susan Sarandon. ESte un thriller in lumea afacerilor. Filmul nu te va dezamagi. Atunci cand ai bani cumperi tot. Marita vazut.

1 0

rocco123

08.09.2018