Horror, Thriller, SF (United States of America)

Oren Peli

Oren Peli

Insurge Pictures

15 Mai 2015

14 Mai 2021

<p>Area 51 este considerat unul dintre cele mai secrete locuri din lume. Ce se află aici...?! Toți știu că aici se află Centrul experimental de testare al Forțelor Armate Aeriene Americane, centru cunoscut bine după numele cu mult mai popular Area 51. Și totuși cineva din interior a ,,răsuflat'' secrete stricte și a lăsat loc interpretărilor, facând să se creadă că Area 51 ar avea și alte activități și că ar fi de fapt o ascunzătoare unde se fac cercetări pe forme de viață extraterestre. Înțepat cu întrebări incomode și insinuări din partea presei, Guvernul American cedează presiunilor publice și politice și permite vizitatori în enigmatica Area 51 pentru prima dată în istorie.Vizitatorii sunt niște importanți reprezentanți ai presei, oameni credibili care prezintă garanție și încredere în rândul maselor publice. Colonelul care îi va prelua pe vizitatori și care va fi și ghidul lor nu dorește decât o ,,excursie'' rapidă, curată și fără probleme și să-i convingă pe vizitatori că ceea ce  văd ei, nimeni nu a văzut niciodată. Colonelul vrea să lase impresia unei vizite plăcute de ambele părți, cu acces liber la informație și să dea dovadă de multă transparență. Deși ordinele colonelului nu sunt nici pe departe unele greu de îndeplinit, totuși devin imposibile pentru că pe durata vizitei lucrurile scapă de sub control. Iese la iveală purul adevăr asupra a ceea ce înseamnă Area 51.</p>

Molfuzul

08.09.2018

Nu numai o curata pierdere de timp dar si un film in totalitate daunator simtului estetic. Spun asta ca unul ce ani de zile inainte de '89 a fost intoxicat de cantitatea masiva de astfel de subproductii ce circulau prin retelele ilegale de casete video, singura sursa de filme noi la vremea respectiva. Singurul lucru demn de remarcat este faptul ca, in acest film, ca si in toate celelalte asemanatoare, extraterestrii- indiferent ca arata ca niste viermi, insecte sau oricum altcumva- neaparat trebuie sa grohaie ca niste porci. O fi fost oare porcul fiinta primordiala din care s-au dezvoltat toate celelalte specii ce au populat spatiul?

6 4

Bibi_TM

08.09.2018