Comedie, Romantic (United States of America)

John Hindman

John Hindman

120dB Films, Messick Films, iDeal Partners Film Fund

18 Ianuarie 2009

7 Mai 2021

<p align="left">       In urma cu 20 de ani scriitorul Arlen Faber din Philadelphia a publicat best seller-ul international "Me and God", care a revolutionat modul de gandire al oamenilor in ceea ce priveste spiritualitatea. Detestand celebritatea pe care i-a adus-o respectiva carte, dar fiind multumit ca lumea sa creada ca detine raspunsul la toate intrebarile datorita unei relatii speciale pe care o are cu Divinitatea, Arlen Faber s-a izolat in propria casa si a refuzat in toata aceasta perioada sa apara in public sau sa acorde vreun interviu. Viata excentricului si singuraticului scriitor se schimba atunci cand o criza de sciatica il aduce in cabinetul medical al fizioterapeutei Elizabeth, o mama singura care locuieste impreuna cu baietelul ei in varsta de 7 ani pe nume Alex. Totodata, Arlen Faber este asaltat de catre un tanar proprietar de librarie pe nume Kris Lucas, care abia a iesit dintr-o clinica de dezalcoolizare, are o relatie dificila cu tatal lui si spera sa-si salveze afacerea de la faliment cu ajutorul morocanosului scriitor. Pe masura ce relatiile lui Arlen Faber cu noii lui prieteni devin mai stranse, autorul trebuie sa se impace cu trecutul si sa recunoasca cinstit ca nu este detinatorul adevarului absolut. </p>

cinematrix

08.09.2018

Am urmarit filmul crezand ca e o comedie buna. Este bun si este comedie... dar una romantica. Atat de romantica ca m-am plictisit teribil incercand sa-i urmaresc actiunea (atat de previzibila) Singurele momente amuzante si interesante in acelasi timp le creeaza postasul Tony Hale (Arrested Development), dar sunt scurte si putine. In rest, filmul smulge cel mult un zambet. Pentru iubitorii genului poate fi un lucru bun. Dar e dulceag, atat de dulceag ca ai putea da in diabet dupa inca o vizionare :)

1 1

luciivan

08.09.2018

film pentru femei... plictisitor... mai mult romance decat comedie, preea simplu...... asta e...se fac filme pentru toate gusturile

1 1

Adi_Zu

08.09.2018

o poveste despre suferinta, singuratate, incredere...vietile personajelor intr-un oras sunt legate de Arlen si cartea pe care o scrie...un final fericit in care se indreapta toate lucrurile si vietile personajelor intra pe un fagas pozitiv

0 0