Arn: Riket vid vägens slut (2008)

Acțiune, Aventuri, Dramă, Istoric | 22 August 2008 (Denmark, Finland, Germany, Norway, Sweden, United Kingdom)

Arn 2: Imparatia de la capatul drumului (2008)

Arn: Riket vid vägens slut

Acțiune, Aventuri, Dramă, Istoric (Denmark, Finland, Germany, Norway, Sweden, United Kingdom)

Peter Flinth

Tju-Bang Film, AMC Pictures, TV4 Sweden, Yleisradio (YLE), Arion Communications Ltd., Dagsljus Filmequipment, Danmarks Radio (DR), Europa Film Sound Production, Juonifilmi, Molinare Studios, SF Norge A/S, Sheba Films, Telepool, Svensk Filmindustri (SF), Film i Väst

22 August 2008

26 Septembrie 2020

Acest film continua sa ne povesteasca aventurile lui Arn, care a devenit mana dreapta a generalului ordinului templierilor. Toti templierii il respectau si Arn primeste in sfarsit dezlegarea de a pleca acasa. Numai ca generalul moare, locul sau este ocupat de un increzut, care duce la pieire aproape pe toti cavalerii si pierde Ierusalimul in favoarea lui Saladin. Dupa ceva vreme Arn ajunge acasa (a lipsit douazeci de ani, ca si Ulise) cu convingerea ca in sfarsit va gasi pacea. Contrar asteptarilor sale acasa, pe langa o sotie iubitoare si un fiu, il asteapta luptele interne intre clanuri si lupta pentru tron in care se implica si danezii. Cand familia sa si familiile prietenilor sai sunt amenintate legendarul cavaler porneste la ultima lupta.

ronnie

08.09.2018

Cred ca avem ce invata din spiritul nordicilor, din felul lor de a fi; fie si pentru a avea o idee despre cum a luat nastere Suedia de astazi;.....un film de o calitate mai rar intilnita!

1 0

jurnalistul

08.09.2018

Continuarea este la fel de reusita. Cartea - in trei volume - ce intra cuprinsa in doua parti de film, este redata extrem de fidel. Cel mai emotionant moment al filmului este cel in care lui Arn ii este ucis calul. Finalul este identic cu cel din carte si nu inflorit ca la hollywood. Un alt atu este frumusetea Ceciliei si transformarea ei in film. Un film recomandabil pentru toata lumea, poate mai intelegem si noi ceva din istorie, din lasitatea europenilor, farmecul sarazinilor si cruditatea cruciatilor...

1 0

bursucu

08.09.2018

Un film superb, emotionant, plin de istorie... de dragoste adevarata... credinta in TOT! Arn este un personaj fictiv, dar este prezentat ca unul dintre intemeietorii regatului medieval al Suediei. In a doua jumatate a filmului, se duce lupta pentru tron, intre Sverker Karlsson (regele Suediei intre 1196 si 1208, puternic sustinut atat de danezi cat si de biserica) si fii predecesorului sau, Knutt Eriksson (cel sprijinit de Arn in prima parte) acestia din urma sustinuti de norvegieni. Un film ca are toate elementele pentru amatorii de gen. Scenariul, unul foarte reusit iar realizarea cinematografica este pe masura. Actori bine alesi, costume, decoruri, peisaje, atmosfera generala. Merita vazut!

1 0