Arrow

13 August 2020

<p>Oliver Queen, un playboy multimiliardar este găsit în viaţă pe o insulă pustie după o absenţă de 5 ani. Acesta se întoarce cu povara pierderii a două persoane dragi la familia sa din Starling City. Însă Oliver Queen s-a schimbat în anii petrecuţi pe insulă. Acesta ia identitatea unui justiţiar mascat şi porneste spre căutarea dreptăţii în numele tatălui său. </p>

cezarica98

16.12.2013

serial bun, interesant, plin de mister si adrenalina, actiune cat cuprinde, un justitiar cu un costum asemanator celui purtat de Robin Hood, iar cei care sunt iubitori de benzi desenate cu siguranta ii va capta acest serial, vizionand primul episod, din greseala butonand telecomanda am dat peste el, dupa primele minute fiind curioasa incat sa vad toate episoadele aparute in prezent, facandu-ma nerabdatoare pentru a le viziona pe cele viitoare, actiunea din prezent se îmbină cu flashback-urile personajului din cei 5 ani petrecuți pe insula din mijlocul Pacificului, unde scenaristi ne creează o punte, prin care sa înțelegem mult mai bine felul în care Oliver Queen ajunge Green Arrow, iar ca tot tacamul sa fie complet, există și acea poveste de dragoste, care nu este poveste de dragoste, cel puțin la început ( Oliver -Felicity), serial pe care il recomand cu căldură!

7 1

12.02.2014

subiectul in sine nu e cine stie ce, un superman si robin hood upgradat; actiunea nu e deloc credibila dar intriga in sine te conecteaza; plus cascadoriile foarte bine realizate; serialul in sine e mediocru si in nici un caz nu merita nota extrem de ridicata dupa imdb ; actorii sunt si ei mediocrii, exceptie facand Susanna Thompson care dovedeste reale calitati dramatice ; Stephen Amell joaca extrem de prost, in afara de faptul ca arata bine , chiar nu vad alta calitate; oricum in lipsa de altceva merita a fi vazut, dar actiunea putin credibila ce sfideaza logica nu te poate face sa il creditezi cu o nota mare.

0 2

rocco123

07.06.2013

Am urmărit tot sezonul și mi s-a părut un serial destul de bun și de interesant. Sper să mai facă un sezon. Mi-a plăcut ideea cu un Robin Hood modern. Are o poveste foarte bună, multă acțiune, răsturnări de situație și mister, o distribuție foarte bună, efectele speciale bune și o coloană sonoră minunată. Modul de prezentare a eroului în prezent și perioada când a fost pe insulă. Actorul Stephen Amell joacă rolul foarte bune și i se potrivește. Un serial bun care merită să-l vizionați, nu o să vă pară rău.

2 1