Arthur

Comedie, Romantic (United States of America)

Jason Winer

Warner Bros. Pictures

8 Aprilie 2011

30 Noiembrie -1

Remake al comediei romantice cu acelasi titlu din anul 1981, filmul "Arthur" il are in centrul actiunii pe un playboy alcoolic si petrecaret, care nu are niciun scop precis in viata si care isi pierde timpul risipind fara masura averea familiei. Singura persoana pe care iresponsabilul si flusturaticul Arthur Bach o iubeste cu adevarat si ale carei sfaturi le urmeaza este dadaca Hobson, care a fost ca o figura materna pentru el si care i-a daruit intotdeauna mai multa afectiune decat mama sa biologica Vivienne. Pentru a mosteni uriasa avere a familiei, Arthur este obligat sa se casatoreasca cu Susan Johnson, o tanara bogata din inalta societate, pe care parintii lui o considera potrivita pentru a-l aduce pe calea cea buna pe superficialul lor fiu, dar pentru care acesta nu simte niciun fel de atractie. Arthur se consoleaza cu gandul ca va trebui sa se insoare cu Susan daca doreste sa traiasca in continuare in luxul exorbitant cu care este obisnuit, insa, chiar in preajma nuntii aranjate de catre parintii viitorilor miri, se indragosteste de o femeie saraca din clasa muncitoare, pe care familia lui nu ar accepta-o niciodata ca nora si este pus in situatia de a alege intre avere si iubire.

tara

08.09.2018

Foarte tare filmul. Russell Brand face acelasi rol dement ca in "Get him to the Greek". Replici inteligente cat cuprinde si scene haioase. Razi de la inceput la final. Un film care il recomand cu caldura si va va amuza copios...:)))

3 3

AdyAndrei

08.09.2018

Filmul nu este o capodopera, dar iti poate pune un zambet pe buze. Helen Mirren face un bun rol iar lui Russell Brand ii se potriveste ca o manusa postura de manchild etern sub influenta alcoolului. Unele parti plictisitoare, altele cu glume bune, inteligente, chiar putin umor englezesc din partea celor doi. Nota 7

3 1

byankaa

08.09.2018

Am dat drumul filmului fara prea mari sperante si cu o oarecare teama datorita celor 110 minute care aveau sa urmeze, dar, spre surprinderea mea mi-a placut la nebunie si chiar m-a binedispus..spre sfarsit lucrurile au decurs mai incet si a devenit cam sentimental insa chiar si asa mi-a placut..are multe faze amuzante iar Russel Brand se potriveste de minune in rolul lui Arthur..un plus filmului l-au dat Helen Mirren care este o actrita foarte buna si Jennifer Garner care este o scumpa..acum poate sunt prea entuziasmata dupa vizionarea filmului dar eu zic ca merita vazut.

2 2